Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w m. Bogdanka, Nadrybie Ukaz i Nadrybie Wieś – przy drodze nr 1716L.

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w m. Bogdanka, Nadrybie Ukaz i Nadrybie Wieś – przy drodze nr 1716L.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie oświetlenia drogowego w m. Bogdanka, Nadrybie Ukaz i Nadrybie Wieś – przy drodze nr 1716L. 2. Budowa oświetlenia ulicznego kat. XXVI będzie prowadzona w pasie drogi powiatowej nr 1716L od projektowanej szafki oświetleniowej Nadrybie 7 na działce 142/2 w m. Nadrybie Ukazowe, usytuowanego na działce nr 8/2 w miejscowości Bogdanka oraz na działce nr 237 w miejscowości Nadrybie Wieś. 3. Charakterystyka oświetlenia ulicznego: Linia przyłącza kablowego – kabel YAKY 4x35 zasilanie szafka oświetleniowa Nadrybie 7 szt.1 długość trasy 0,001, długość kabla – 0,005. Złącze kablowe nadbudowa – istniejące złącze kablowe 1 +1p – 1 szt., projektowane złącze kablowe - 1 +2p -1szt. Linia oświetlenia kablowa : - kabel YAKY 4x35(2szt): – obwód 1 długość trasy 1,208/ długość kabla 1,389 - obwód 2 długość trasy 0,581/ długość kabla 0,673 – słupy kompozytowe 53 szt.: – obwód 1 35 szt. - obwód 2 18 szt. - oprawy BGP 340 1xLED 92S – 53 szt: - obwód 1 - 35 szt. - obwód 2 18 szt. 4. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: - przebudowę złącza ZK – 1+1p na złącze ZK – 1+2p (nadbudowa części 1p) - montaż szafki oświetleniowej w pobliżu istniejącego złącza Nadrybie 7 - montaż 53 szt. słupów, 53 szt. opraw i kabla oświetlenia od projektowanej szafki oświetleniowej Nadrybie 7 do projektowanego słupa nr 7/1/35 – obwód 1 i nr 7/2/18 – obwód 2 - demontaż opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami ze słupa nr 9 i 13 - uporządkowanie terenu wraz z doprowadzeniem do stanu pierwotnego. 5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot składają się: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot, przedmiar robót, UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu wykonawczego oraz SST. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową Nadrybie Wieś (w pasie drogi powiatowej nr 1716L) opracowaną przez KADR Biuro Handlowo – Usługowe inż. Karol Dzwonnik, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania oraz przygotuje dokumentację odbiorową. 8. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę -zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 11. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 11.1. jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 11.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych obejmujących: - Roboty z zakresu układania linii kablowej nn, - Roboty z zakresu montażu i stawiania słupów wraz z osprzętem, - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 2 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 13. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.10.00.00-8 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę. 45.20.00.00-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45.23.00.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu 45.23.10.00-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych linii energetycznych 45.23.14.00-9 roboty budowlane w zakresie linii energetycznych 45.23.20.00-2 roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.22.00-4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.53.00-1 instalacja zasilania elektrycznego 45.11.21.00-6 roboty w zakresie kopania rowów 45.31.61.10-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Puchaczowie numer konta: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015 z dopiskiem: „Wadium - budowa oświetlenia drogowego w m. Bogdanka, Nadrybie Ukaz i Nadrybie Wieś – przy drodze nr 1716L”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach