Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 1327057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Wieliszew w podziale na 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Wieliszew w podziale na 3 zadania: Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogowego w msc. Sikory, Skrzeszew, Olszewnica Stara-skwer; Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogowego w msc. Olszewnica Stara, Łajski, Michałów-Reginów, Zadanie 3: Budowa oświetlenia drogowego w msc. Wieliszew, Michałów-Reginów, Łajski, Olszewnica Stara, Krubin; Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314310-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie Zadania 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - w zakresie Zadania 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - w zakresie Zadania 3 – 14 000, 00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja systemu zasilania Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5, nr PN-116/18/DF/MZ
Dodano: 2018-09-21 - Remont okablowania strukturalnego sieci LAN w budynku „H” Kancelarii Sejmu w Warszawie przy ul. Wiejskiej 4/6/8
Dodano: 2018-08-09 - Remont okablowania strukturalnego sieci LAN w budynku „H” Kancelarii Sejmu w Warszawie przy ul. Wiejskiej 4/6/8
Dodano: 2018-06-18 - Remont instalacji oświetleniowej terenu Magazynu Zamiejscowego w Giżycku
Dodano: 2018-06-14 - Modernizacja systemu zasilania Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie, przy ul. W. K. Roentgena 5, PN-155/17/DF
Dodano: 2017-10-09 - Wykonanie remontu kabli zasilających na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2017-09-07