Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego ulicy Grobla Jednaczewska w Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego ulicy Grobla Jednaczewska w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 1540 m w pasach drogowych: ul. Grobla Jednaczewska i ul. Nadnarwiańskiej na odcinku od ul. Łąkowej do połączenia z ul. Grobla Jednaczewska. Podstawowy zakres robót obejmuje: 1. Budowę linii kablowych oświetlenia drogowego YAKXS 5x35 mm2 o łącznej długości 1663 m. 2. Montaż słupów stalowych ocynkowanych typu SATURN P o wysokości ok. 6 m i montaż na nich opraw typu ZHD-70 z lampami metalohalogenkowymi o mocy 70 W - łącznie 71 kpl. 3. Budowę linii kablowych zasilających rozdzielnice oświetlenia drogowego YAKXS 4x120 mm2 o łacznej długości 1146 m. 4. Montaż rozdzielnic oświetlenia drogowego SO wolnostojących na fundamencie - 2 kpl. 5. Wymiana rozdzielnicy oświetlenia drogowego SO zamontowanej na słupie napowietrznej linii nN - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 18.06.2009 r. do godz. 09:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy ust. 1 i ust.2 ustawy. 5) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie robót elektrycznych polegających na budowie oświetlenia drogowego lub związanych z budową albo modernizacją linii energetycznych kablowych na terenie zainwestowanym), z których jedno musi być o wartości brutto min. 100.000 zł. 6) Dysponują lub będą dysponowali narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym między innymi: a) żurawiem samochodowym o nośności ok. 4 T. b) samochodem wieżowym z balkonem do 10 m. 6)) Dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej i należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych (D i E) i ma doświadczenie min. 2 lata w kierowaniu robotami budowlanymi. 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie robót elektrycznych polegających na budowie oświetlenia drogowego lub związanych z budową albo modernizacją linii energetycznych kablowych na terenie zainwestowanym), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje lub kopie bezusterkowych protokołów odbioru końcowego robót)) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum trzy zamówienia, w tym jedno musi być o wartości brutto min. 100.000 zł. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, tj. informację, z której będzie wynikało, że wyposażenie techniczne firmy pozwoli na realizację zamówienia i wykonawca dysponuje lub będzie dysponował między innymi: a) żurawiem samochodowym o nośności ok. 4 T. b) samochodem wieżowym z balkonem do 10 m. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie wyżej (4) wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy któregoś narzędzia lub urządzenia wymienionego w wykazie nie posiada). 6) Dokumenty stwierdzające, że osoba(y), która(e) będzie(dą) kierować robotami przy realizacji zamówienia posiada(ją) wymagane uprawnienia i doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych w branży elektrycznej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnień kwalifikacyjnych na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych (D i E), poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; UWAGA: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z dnia 22 października 2008 r. Nr 188, poz.1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające w/w rozporządzenie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach