Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Tysiąclecia i Jagiełły w Nowym Mieście Lubawskim

Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 472-96-32 , fax. 056 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego
    ul. Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 472-96-32, fax. 056 474-27-14
    REGON: 00052368800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Tysiąclecia i Jagiełły w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego przy ul. Tysiąclecia i Warneńczyka w następującym zakresie: a) budowa linii kablowych o łącznej długości ok. 930 m, c) posadowienie słupów w ilości 17 szt., d) zabudowa opraw oświetleniowych na słupach - 17 szt., e) demontaż i posadowienie słupów z oprawami - 2 kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę oświetlenia drogowego na odcinku o długości co najmniej 500 m, - osoba wyznaczona do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę oświetlenia drogowego na odcinku o długości co najmniej 500 m; Zamawiający uwzględni zadania rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. e) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru końcowego, listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); f) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osobę którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję kierownika budowy, g) zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgowa Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis osoby, która będzie pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję kierownika budowy na listę członków właściwej izby; h) jeżeli wykonawca nie dysponuje osobą, która została wyznaczona do pełnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcji kierownika budowy (nie jest jego pracownikiem) - pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niniejszej osoby; W przypadku prowadzenia przez tą osobę samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tej osoby do podjęcia się pełnienia określonej funkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach