Przetargi.pl
„Budowa oświetlenia drogowego na ul. Granicznej 308012T” – etap II

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oświetlenia drogowego na ul. Granicznej 308012T” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    etap II: budowa odcinka linii napowietrznej o dł. Lt =560 m od projektowanego słupa nr 6/5 do projektowanego słupa nr 6/18, - budowa 14 nowych słupów energetycznych oświetlenia drogowego oraz montaż 14 opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku Zgodnie z projektem: „Budowa linii NN 0,4kV oświetlenia drogowego na Projektowanych słupach w msc. Bieliny” - Bieliny ul. Graniczna dz. nr 687/1, 687/3, 688/1, 676, 675/2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do siwz, b) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 5 do siwz-całość c) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 6 do siwz, d) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 7 do siwz e) W celu ujednolicenia ww. oświetlenia drogowego z przeprowadzanym obecnie systemem modernizacji oświetlenia drogowego na terenie gminy Bieliny, dodaje się załącznik nr 8 –opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1 500,00 zł / (słownie złotych: tysiąc pięćset )
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej) 1.4) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach