Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Zagórz

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Zagórz. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: CZEŚĆ 1 - oświetlenie drogowe - Olchowa etap I obejmujące swoim zakresem m. in.: •wykonanie przyłącza kablowego, • montaż szafy oświetleniowej, • montaż słupa oświetleniowego aluminiowego wraz z wysięgnikiem dwuramiennym, • montaż 2 szt. opraw oświetleniowych LED 120W, • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Olchowa etap I - Kat. XXVI”. CZEŚĆ 2 - oświetlenie drogowe - Zasław obejmujące swoim zakresem m. in.: • wykonanie linii oświetleniowej kablowej od istniejącego słupa oświetleniowego 2/13/WO, montaż 3 słupów stalowych ocynkowanych, • montaż 3 szt. opraw oświetleniowych LED 109W. • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Zasław - Kat. XXVI”. CZEŚĆ 3 - oświetlenie drogowe – Czaszyn 1: obejmujące swoim zakresem: Czaszyn działki nr ewid. 66/110, 66/112, 66/118, 66/117, 66/57, 66/88. 2911/2: • wykonanie przyłącza kablowego z istniejącego słupa nr 55/1 do projektowanej szafy oświetleniowej SO-7, • montaż szafy oświetleniowej, • wykonanie linii kablowej kablem ziemnym, • montaż 7 szt. słupów oświetleniowych sześciokątnych typu S-80, • montaż opraw sodowych o mocy 70W, • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego Czaszyn - działki nr ewid. 66/110, 66/112, 66/118, 66/117, 66/57, 66/88. 2911/2 - Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 4 - oświetlenie drogowe – Czaszyn 2: obejmujące swoim zakresem: Czaszyn działki nr ewid. 811/5, 811/3, 3108, 2991, 3109 (oświetlenie), 816/4, 818/2, 2974/1 (przyłącz kablowy): • wykonanie przyłącza kablowego z istniejącego słupa nr 49/4 do projektowanej szafy oświetleniowej, • montaż szafy oświetleniowej, • montaż słupów (żerdzie strunobetonowe i żelbetowe) w łącznej ilości 11 szt., • wykonanie linii napowietrznej, • montaż opraw oświetleniowych LED 120W, • badania i pomiary Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego Czaszyn - działki nr ewid. 811/5, 811/3, 3108,2991, 3109, 816/4, 818/2, 2974/1- Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 5 - oświetlenie drogowe - Tarnawa Dolna 1: obejmujące swoim zakresem: Tarnawa Dolna - budowa oświetlenia drogowego poprzez montaż opraw oświetleniowych zgodnie z rysunkiem IE/4 projektu budowlanego: • montaż 5 szt. opraw oświetleniowych LED 75 z wysięgnikami na istniejących słupach linii oświetleniowej (zgodnie z rysunkiem IE/4 projektu budowlanego budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa Dolna) tj. na słupach: 15/17/WO, 11/17/WO, 8/17/WO, 1/17/WO, 3/17/WO, • montaż 5 szt. skrzynek bezpiecznikowych. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa Dolna - Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 6 - oświetlenie drogowe - Tarnawa Dolna 2: obejmujące swoim zakresem: Tarnawa Dolna - budowa oświetlenia drogowego zgodnie z rysunkiem IE/2 projektu budowlanego: • wykonanie przyłącza kablowego z istniejącego słupa 65/1 do projektowanej szafy oświetleniowej SO-15/WO, • montaż szafy oświetleniowej, • montaż słupów - 2 szt. (żerdź strunobetonowa wirowana 10,5/4,3), 1 szt. (żerdź żelbetowa ŻN- 10), • wykonanie linii napowietrznej, • montaż opraw oświetleniowych LED 120 W, • badania i pomiary. Uwaga ! Do wyliczenia wartości robót nie należy uwzględniać wartości słupów wirowanych - 2 szt. 10,5/4,3 i żerdzi żelbetowej ŻN-10 (należy uwzględnić ich montaż i transport do miejsca wbudowania na odległość do 0,4 km) - słupy są w posiadaniu Zamawiającego. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa Dolna - Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 7 - oświetlenie drogowe - Zagórz-Wielopole 1: obejmujące swoim zakresem: Budowę oświetlenia ulicznego przy ul. Kopalnianej w Zagórzu: • wykonanie przyłącza kablowego z istniejącego słupa 39/4 do projektowanej szafy oświetleniowej SO-12, • montaż szafy oświetleniowej, • wykonanie linii oświetleniowej kablowej od projektowanej szafy oświetleniowej do słupa oświetleniowego 3/12/WO (zgodnie z projektem budowlanym), • montaż 1 szt. słupa oświetleniowego S-80 • montaż oprawy sodowej 70W - 1 szt. • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego jed. ewid. Zagórz, obręb ewid. Wielopole, działki nr ewid. 252/1, 235, 226/1, 191 - Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 8 - oświetlenie drogowe - Zagórz-Wielopole 2: obejmujące swoim zakresem: Budowę oświetlenia ulicznego przy ul. Dolnej w Zagórzu: • wykonanie zasilania projektowanej szafy oświetleniowej SO-13 z istniejącego złącza kablowego ZK, • montaż szafy oświetleniowej, • wykonanie linii oświetleniowej kablowej od projektowanej szafy oświetleniowej do słupa oświetleniowego 1/13/WO (zgodnie z projektem budowlanym), • montaż 1 szt. słupa oświetleniowego S-80, • montaż oprawy sodowej 70W - 1 szt. • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego jed. ewid. Zagórz, obręb ewid. Wielopole, działki nr ewid. 323/4, 345, 321, 317, 316/4, 316/3, 316/1, 315/2, 689/1, 689/2, 313, 685/4, 685/1, 427, 309/2, 306 - Kat. obiektu XXVI”. CZEŚĆ 9 - oświetlenie drogowe - Mokre etap II: obejmujące swoim zakresem m. in.: • wykonanie przyłącza kablowego z istniejącego słupa 2/3 do projektowanej szafy oświetleniowej SO, • montaż szafy oświetleniowej, • montaż słupów (żerdzie strunobetonowe i żelbetowe) w łącznej ilości 17 szt. • wykonanie linii napowietrznej na odcinku od projektowanego słupa nr 17/2/WO do słupa nr 1/2/WO, • montaż opraw oświetleniowych LED 120W - 17 szt. • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Mokre etap II - Kat. XXVI”. CZEŚĆ 10 - oświetlenie drogowe - Średnie Wielkie: obejmujące swoim zakresem m. in.: • wykonanie linii napowietrznej podwieszonej na istniejących słupach od nr 23/1 do nr 26/1, • montaż opraw z sodowym źródłem światła 100W - 3 szt. (słup nr 24/1, 25/1, 26/1), • badania i pomiary. Szczegółowy opis robót został opisany w przedmiarze, STWiOR, projekcie budowlanym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Średnie Wielkie”. 3) Wykonanie ww. zadań dodatkowo obejmuje: a) obsługę geodezyjną; b) oznaczenie terenu budowy; c) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu; d) opracowanie planu BIOZ – o ile jest wymagany; e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; f) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy; g) odbiory z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. 4) Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Dokumentacja Techniczna, w skład której wchodzą: a) projekty budowlane dotyczące każdej z części zamówienia; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); c) przedmiary robót. 5) Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót przewidzianych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektów oraz STWIOR. 6) Rozwiązania równoważne W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 7) Gwarancja Długość okresu gwarancji jakości – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. 8) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał – nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych; c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy; d) szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 9)Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a – ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wszelkie czynności spełniające definicje stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Dotyczy to wykonywania prac fizycznych (montaż urządzeń elektrycznych), kierowców oraz operatorów sprzętu. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji będzie przedstawiał informację zawierającą liczbę zatrudnionych przez Wykonawcę. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone we wzorze postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach