Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5
64510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
REGON: 52696600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wronki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wronki i został podzielony na trzy części. Część 1 – Uzupełnienie oświetlenia drogowego w m. Marianowo przy drodze powiatowej 1841P. Część 2 – Budowa oświetlenia drogowego na ul. Granicznej i Miodowej we Wronkach. Część 3 – Budowa oświetlenia drogowego w m. Wartosław, gmina Wronki. Część 4 – Budowa oświetlenia drogowego na ul. Sierakowskiej, (w rejonie cmentarza parafialnego) gmina Wronki. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarach, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie wykonawczym. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi. Inwestycje realizowane są na podstawie zgłoszeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2.kosztorys(y) ofertowy(e) sporządzony(e) w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e) Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 8a, 8b, 8c, 8d do SIWZ. Kosztorys(y) ofertowy(e) należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e) Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu(ów) ofertowego(ych) załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3.pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu
Dodano: 2024-06-15 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-06-14 - Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
Dodano: 2024-06-14 - Zadanie 55058 Porażyn 14 WOG K-5230 "Budowa budynków zaplecza administracyjno-technicznego Składu Porażyn wraz z zagospodarowaniem terenu".
Dodano: 2024-06-14 - „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie”
Dodano: 2024-06-13 - Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-06-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-06-11 - Modernizacja sali wykładowej 35 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul.Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11