Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowościach: Szymanów i Krzyżanowice.

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowościach: Szymanów i Krzyżanowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego kablem ziemnym typu YAKY 4x35 mm2 z wykonaniem uziemienia słupów + płaskownik stalowy ocynkowany 25x3mm, w tym: a) Słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wysokości 6 - 10m, montowane na prefabrykowanym fundamencie betonowym; b) Oprawy o mocy 70W, 150W, z lampą sodową , z układem zapłonowym o stopniu szczelności min 65 IP; c) Wysięgniki stalowe proste o długości 1-1,5 m e) Tabliczka słupowa z bezpiecznikiem topikowym. ZAKRES RZECZOWY: Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogowego w Szymanowie ul. Sportowa: a) Ułożenie linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości 377 mb b) Montaż słupów oświetleniowych o wys. 8 m - 10 szt c) Montaż opraw oświetleniowych o mocy 70 W - 10 szt d) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. e)Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu zastępczego Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia drogowego w Krzyżanowicach ul. Polna, Jaśminowa i Wiśniowa - etap II: a) Ułożenie linii kablowej YAKY 4x35 mm2 o długości 683 mb b) Ustawienie słupów oświetleniowych wys. 8 m - 6 szt. c) Ustawienie słupów oświetleniowych wys. 6 m - 7 szt. d) Montaż opraw oświetleniowych o mocy 150 W - 6 szt. e) Montaż opraw oświetleniowych o mocy 70 W - 7 szt. f) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonali co najmniej dwie budowy oświetlenia ulicznego o wartości min. 80 000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj, dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia elektryczne grupy D i E min. do 1 kV, uprawnienia budowlane w branży instalacji elektrycznej i energetycznej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy wraz z oferta przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 3. Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 8. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 9. Zbiorcze zestawienie kosztów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach