Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Czerwonak.

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonak.pl/; https://bip.czerwonak.pl/6918

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Czerwonak.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Czerwonak. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Część 1. Budowa oświetlenia ulicy Macierzankowej od ul. Krętej do ul. Kwiatowej w m. Bolechówko. 2) Część 2. Budowa oświetlenia ulicy Owocowej od ul. Ogrodowej do ul. Granicznej i ul. Warzywnej od ul. Owocowej do ul. Sadowej w m. Bolechowo-Osiedle. 3) Część 3. Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ulicy Sosnowej, Widok, Daglezjowej, Pod Lasem, Berberysowej w m. Kicin. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Część 1. Budowa oświetlenia ulicy Macierzankowej od ul. Krętej do ul. Kwiatowej w m. Bolechówko. a) montaż szafki oświetleniowej (1 szt.), b) ułożenie kabla energoelektrycznego w wykopie wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopu (dł. 753 m), c) ułożenie kabla elektroenergetycznego w rurach osłonowych (dł. 148 m), d) ułożenie bednarki (dł. 863 m), e) wbudowanie słupów oświetleniowych aluminiowych na fundamencie betonowym (21 szt.), f) montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych LED (21 szt.), wraz z okablowaniem, g) przeprowadzenie badań i pomiarów zgodnie z dokumentacją projektową oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2) Część 2. Budowa oświetlenia ulicy Owocowej od ul. Ogrodowej do ul. Granicznej i ul. Warzywnej od ul. Owocowej do ul. Sadowej w m. Bolechowo-Osiedle. a) ułożenie kabla energoelektrycznego w wykopie wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopu (dł. 242 m), b) ułożenie kabla elektroenergetycznego w rurach osłonowych (dł. 100 m), c) ułożenie bednarki (dł. 329 m), d) wbudowanie słupów oświetleniowych aluminiowych na fundamencie betonowym (8 szt.), e) montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych LED (8 szt.), wraz z okablowaniem, f) przeprowadzenie badań i pomiarów zgodnie z dokumentacją projektową oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Część 3. Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ulicy Sosnowej, Widok, Daglezjowej, Pod Lasem, Berberysowej w m. Kicin. a) montaż szafki oświetleniowej (1 szt.), b) ułożenie kabla energoelektrycznego w wykopie wraz z zasypaniem i zagęszczeniem wykopu (dł. 1151 m), c) ułożenie kabla elektroenergetycznego w rurach osłonowych (dł. 213 m), d) ułożenie uziomów poziomych bednarki (dł. 52 m), e) montaż uziomów (13 uziomów), f) wbudowanie słupów oświetleniowych aluminiowych na fundamencie betonowym H-8,0 m wraz z okablowaniem (29 szt.), g) wbudowanie słupów oświetleniowych aluminiowych na fundamencie betonowym H-6 m wraz z okablowaniem (6 szt.), h) montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych LED (35 szt.), i) przeprowadzenie badań i pomiarów zgodnie z dokumentacją projektową oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki 5.1, 5.2, 5.3 do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załączniki 6.1, 6.2, 6.3 do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia). 5. Postanowienia inne: 1) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: a) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać złożona Zamawiającemu w trzech egzemplarzach wraz z kopią mapy zasadniczej i potwierdzeniem jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu (PODGiK); b) odszukanie i ustalenie stanu znaków geodezyjnych w terenie, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2020 poz. 276 ze zm.), przed rozpoczęciem robót; c) zabezpieczenie i zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; Zamawiający nie odpowiada za materiały, narzędzia i urządzenia składowane na terenie budowy; d) wykonanie i utrzymywanie zaplecza do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości; e) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na swój koszt oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; f) opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 110 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 784), uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i przedłożenie go Zamawiającemu w terminie do czasu przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; g) oznakowanie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót; h) zapłata należnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom jeżeli Wykonawca korzysta z Podwykonawców; i) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu, w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych w formacie PDF; j) przekazanie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach; 2) Wytwórcą odpadów jest Wykonawca, który postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020, poz. 797 ze zm.), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; 3) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ, zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 11 SIWZ; dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 6 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach