Przetargi.pl
Budowa ośrodka zdrowia w Pilchowicach

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    Damrota 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ośrodka zdrowia w Pilchowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i instalacjami zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu, realizowana zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Projektem Wykonawczym z sierpnia 2018 autorstwa: Pracownia Projektowa mgr inż. Teresa Okowińska z siedzibą w 33-300 Nowy Sącz, ul. Gucwy 9. Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ew. 589/78, 861/79, 593/57, 439/79, 592/57, 438/54 obręb Pilchowice. Adres projektowanej inwestycji: ul. Powstańców Śląskich i Strażaków, 44-145 Pilchowice. Pozwolenie na budowę: decyzja nr 142/19 z dnia 19.02.2019r. (Nr WAB.6740.3.253.2018). PRZEZNACZENIA OBIEKTU Przedmiotowy budynek przeznaczony będzie na Ośrodek Zdrowia. Zawiera POZ dla dorosłych i dzieci oraz gabinety specjalistyczne dla kardiologa, okulisty, chirurga, dentysty, ginekologa, urologa oraz zespół pomieszczeń do rehabilitacji i kinezyterapii. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI Działka niezabudowana w partii urządzony park imienia dr. Franciszka Moritza oraz istniejący parking dla samochodów osobowych - 18 stanowisk w tym 1 dla samochodów osób niepełnosprawnych. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ramach przedmiotowej inwestycji projektuje się: - budynek 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, - drogę pożarową wraz z placem manewrowym 20x20m, - parking dla samochodów osobowych - 10 dodatkowych nowoprojektowanych stanowisk + 18 istniejących stanowisk - chodniki z kostki betonowej, - obudowaną osłonę śmietnikową na pojemniki kontenerowe wraz z placykiem, - podziemny, szczelny, wybieralny osadnik fekalny, o pojemności do 10 m3, - zjazd z drogi wewnętrznej na ulicę Strażaków. Zestawienie powierzchni - bilans terenu: Powierzchnia: m2 % Powierzchnia działek w granicach bilansowania: 861/79 589/78 593/57 439/79 10 405,00 4781,00 5166,00 52,00 406,00 100 Powierzchnia projektowanej zabudowy - ośrodek zdrowia 842,52 8,10 Powierzchnia projektowanego osadnika 10,00 0,10 Powierzchnia projektowanych dróg, placów i parkingu 978,35 9,40 Powierzchnia projektowanych chodników 543,03 5,22 Powierzchnia istniejących chodników 312,74 3,00 Powierzchnia istniejących parkingów 644,81 6,20 Powierzchnia istniejących dróg 18,97 0,18 Powierzchnia zieleni istniejącej i projektowanej, powierzchnia biologicznie czynna 7 054,58 67,80 W ramach niniejszej inwestycji przewiduje się ponad to: - budowę przyłącza wodociągowego, - wykonanie hydrantu p.poż., - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zrzutem ścieków do zbiornika, - budowę przyłącza kanalizacji deszczowej, - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, - budowę linii kablowej nN. ZAGADNIENIA KONSTRUKCYJNO – MATERIAŁOWE Projektuje się wolnostojący jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek użyteczności publicznej z poddaszem nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej. Więźba dachowa drewniana płatwiowo – krokwiowa, pokrycie blachą dachówkową. Budynek podzielony dylatacją na dwie części. Charakterystyczne dane budynku: Powierzchnia użytkowa obiektu 717,20 m2 Powierzchnia zabudowy 842,52 m2 Kubatura całkowita m3 4 735,70 m3 Kubatura ogrzewana 3 218,43 m3 Liczba kondygnacji 1 - parter Ilość personelu obsługi Ilość personelu lekarskiego osób 16 osób 10 Wysokość budynku, budynek niski /w najwyższym miejscu ponad teren projektowany/ 8,64 m SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE WG PROJEKTU KONSTRUKCJI FUNDAMENTY Zaprojektowano ławy z betonu C16/20 grubości 40 cm wykonane na poduszce z chudego betonu C8/10 grubości 20 cm oraz na 30 cm ustabilizowanej podsypki żwirowej. Głębokość posadowienia ław, ze względu na warunki gruntowe wynosi 2,4 m ppt. Wszystkie ławy są zbrojone podłużnie prętami 4Ø12, strzemiona Ø6 co 30 cm. Dodatkowo ławy pod ścianami dylatacyjnymi zazbrojono prętami poprzecznymi Ø12 co 20 cm ze stali A-III. Pod słupami zaprojektowano stopy fundamentowe z betonu C16/20 grub. 40 cm, powiązane z ławami, zbrojone dołem siatką z prętów Ø12 co 20 cm. W stopach należy osadzić pręty łącznikowe słupów, zgodnie z układem zbrojenia w słupach. W ławach pod trzpieniami należy osadzić pręty łącznikowe dla zbrojenia ścian. PODŁOGI Zaprojektowano podłogi na gruncie w postaci płyty żelbetowej gr. 15cm z betonu C16/20 na warstwie chudego betonu C8/10 gr. 10cm i podsypce z kruszywa stabilizowanego gr. 15cm. Ocieplenie styropianem EPS 100 gr.15 cm. ŚCIANY FUNDAMENTOWE Ściany fundamentowe zewnętrzne i wewnętrzne należy wykonać z betonu C16/20, jako monolityczne grubości 30 cm oraz 25 cm. Ściany zazbroić siatką z prętów Ø8 obustronnie. Powierzchnie betonowe stykające się z gruntem zaizolować izolacją przeciwwilgociową preparatami zgodnie z instrukcją podaną przez producenta. ŚCIANY NADZIEMIA Ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych „Max” gr. 29 cm, klasa 15 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 10, ocieplane od zewnątrz styropianem, grubości 20 cm. Do wykonania docieplenia ścian zastosować BEZSPOINOWY SYSTEM OCIEPLEŃ (ETICS) z płytą termoizolacyjną ze styropianu z tynkiem wierzchnim silikatowym (krzemoorganicznym) oraz bezcementową masą zbrojącą. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z pustaków ceramicznych „Max” gr. 25 cm klasy 15 na zaprawie wapienno cementowej. Pomiędzy ścianami środkowymi, oddzielającymi poszczególne budynki od siebie, należy wykonać przerwę dylatacyjną i wypełnić ją np. styropianem. W części ścian wprowadzono, po belkami, trzpienie żelbetowe z betonu C20/25 zbrojone prętami ze stali A-III. TRZONY KOMINOWE WENTYLACYJNE / GRAWITACYJNE (w pomieszczeniach w których nie występuje wentylacja mechaniczna) Trzony wykonane z bloczków kanałowych systemowych wentylacyjnych. Ponad ostatnim stropem obmurowane cegłą pełną, ponad połacią dachową cegłą klinkierową spoinowaną, czapki żelbetowe, kopertowe, zbrojone Ø8, beton C20/25. Kolor klinkieru: brązowo-czerwony ciemny. WIEŃCE I NADPROŻA Wszystkie ściany nośne posiadają zwieńczenie.Wieńce żelbetowe należy wykonać z betonu C20/25 i zazbroić podłużnie prętami 4Ø12, strzemiona Ø6 co 30 cm. Nadproża w budynkach przyjęto jako prefabrykowane systemowe lub jako żelbetowe monolityczne z betonu C20/25 zbrojone prętami ze stali A-III. STROPY Zaprojektowano strop parteru w postaci płyty żelbetowej monolitycznej z betonu C20/25 grub. 16 cm zbrojonej prętami ze stali A-III. UWAGA – dopuszcza się stosowanie alternatywnie siatek zbrojeniowych o średnicy i rozstawie prętów zgodnym z przyjętymi w obliczeniach. Płyty stropowe oparte na belkach żelbetowych monolitycznych z betonu C20/25 zbrojone prętami ze stali A-III, i na ścianach nośnych za pośrednictwem wieńców żelbetowych. Belki żelbetowe stropów powiązane monolitycznie z płytami. Dodatkowo w miejscach kominów należy otwory w stropie dozbroić prętami po obu stronach otworu i w narożu. DACH Konstrukcję dachu stanowi tradycyjna więźba drewniana dwuspadowa krokwiowo płatwiowa niezależna dla poszczególnych części budynku. W środkowej części dachy boczne powiązane połaciami dachem poprzecznym o konstrukcji płatwiowo – krokwiowej, opartym na połaciach dachów podłużnych. Krokwie dachowe oparte na wieńcach osadzonych w wieńcach ścian za pomocą kotew M16 w rozstawie co ok 1,80 m. Dla podparcia przewieszenia dachu nad wejściem zaprojektowano belkę płatwiową stalową ze stali St3SX opartą na ścianach bocznych. Wszystkie elementy drewniane zaprojektowane z drewna klasy C24. Połączenia elementów drewnianych wykonać jako ciesielskie usztywnione łącznikami stalowymi do drewna. Elementy drewniane zabezpieczyć p-poż i przed korozją biologiczną preparatami do drewna, zgodnie z instrukcją podaną przez producenta. Pokrycie dachu przyjęto blachą dachówkową. ELEMENTY WYKOŃCZENIA BUDYNKU POSADZKI Zastosowano materiały: terakota mrozoodporna antypoślizgowa partie wejściowe, komunikacja, pomieszczenia sanitarne, szatniowe, magazynowe z płyt gresowych „granito-gres” na wylewce cementowej zbrojonej gr. 6,0 cm. Stosować zbrojenie rozproszone 25 kg/m3. We wszystkich pomieszczeniach wykonywać cokoły. Posadzkę i wylewkę należy dylatować w polach ~ 6,0 x 6,0m o powierzchni max 40,0 m2 . Poziomy wszystkich posadzek we wszystkich pomieszczeniach po wykończeniu powinny znajdować się na jednym poziomie, bez progów. W wejściach różnica nie większa niż 2,0 cm. STOLARKA OKIENNA ZEWNĘTRZNA PCV Stolarka okienna zewnętrzna, PCV zespolona wieloszybowa wykonana indywidualnie. STOLARKA OKIENNA ALUMINIOWA ZEWNĘTRZNA Zastosować tylko w elewacji frontowej, w wejściach głównych do obiektu. STOLARKA DRZWIOWA Stolarka wewnętrzna indywidualna PCV. Drzwi p.poż, klapy na strych, odporność ogniowa 30 min wykonać z aluminium. Stolarka drzwiowa aluminiowa zewnętrzna - zastosować tylko w elewacji frontowej, w wejściach głównych do obiektu. MATERIAŁY OCIEPLAJĄCE Strop ostatni i dach: wełna mineralna twarda hydrofobowa grubości 20 cm. Posadzki na gruncie: styropian twardy EPS 100 gr. 15 cm lambda 0,031. Ocieplenie nadproży i wieńców: stosować styropian 20 cm na siatce. Izolacja termiczna pionowa na ścianie styropian EPS70 wg. parametrów przyjętego systemu docieplającego. Izolacja termiczna ścian fundamentowych gr.16 materiał właściwy do izolacji w gruncie. MATERIAŁY IZOLACJI AKUSTYCZNEJ Ściany pomieszczenia wentylatorni oraz sufit wykleić płytami ze szkła piankowego grubości 8 cm. Do klejenia stosować materiały systemowe producenta izolacji. IZOLACJA PRZECIWWILGOCIOWA Na ławach, w posadzce na gruncie 2 x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym na gorąco. Izolacja pionowa-membrana izolacyjna z tłoczeniem kubełkowym / polietylen / przybijana do ściany od podstawy w górę, z zakładem minimum 200 mm lub siedmiu wypukłości, gr 0,6mm. Mury fundamentowe od strony pomieszczeń izolować przez malowanie dwukrotnie lepikiem na gorąco po uprzednim gruntowaniu lub środkiem właściwym do wykonywania izolacji pionowych na zimno. Stosować izolację poziomą w obrębie posadzki oraz na ławach fundamentowych z 2 warstw papy asfaltowej na gorąco. Alternatywnie na poziomą izolacje stosować folie polietylenową zbrojoną x 3. Alternatywnie można zastosować na ławach fundamentowych - izolacja bitumiczna grubowarstwową systemową. ŚCIANKI DZIAŁOWE Wykonać z cegły kratówki klasy 5 gr. 12 cm i 6 cm na gruncie na podwalinie betonowej C16/20 o wymiarach 30x30 cm, spód 120 cm pod poziomem posadzki. Ściankę fundamentową do poziomu wylewki cementowej wykonać jako betonową gr. 20 cm C16/20. Wykonać izolacje pionową, ścianki betonowej w gruncie przez smarowanie dwukrotne materiałami systemowymi: - warstwa gruntująca - izolacja cienkowarstwowa Izolację pozioma wykonać w ramach izolacji posadzek w poziomie parteru określonymi materiałami lub innymi o analogicznych właściwościach i parametrach. TYNKI WEWNĘTRZNE Wapienno cementowe kategorii III. Wykończenie ścian - malowanie farbami emulsyjnymi. Sanitariaty, umywalnie, fartuchy przy umywalkach i zlewach dodatkowych wyłożyć glazurą do wysokości 2,0m, kolor jasny popiel Ral 7047. Zaleca się w pomieszczeniu kotłowni ściany do wys. 2 m. wyłożyć płytkami ceramicznymi natomiast na pozostałej części ścian wykonać tynki klasy III i dwukrotnie pobiałkować. MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW Ściany i sufity przygotowane na gładko malowane farbą dwukrotnie po uprzednim białkowaniu.. Stosować farby fotokatalityczne. OBUDOWA KANAŁÓW WENTYLACYJNYCH. Obudowa przy pomocy płyt GKB gr. 12,5 mm na konstrukcji systemowej tylko przewodów wentylacji mechanicznej bez obniżania wysokości pomieszczeń. ELEMENTY DREWNIANE Elementy więźby widoczne, stolarka, drewno naturalne, zabezpieczać środkami zabezpieczenia przeciw-pożarowego NRO, pozostawić w kolorze drewna naturalnego. BALUSTRADY ZEWNĘTRZNE, POCHWYTY Na schodach zewnętrznych projektuje się balustrady z elementów metalowych - pochwyty, wypełnienie szkło hartowane. WYJŚCIE NA DACH W zapleczu: 2 x schody składane, aluminiowe z klapą EI30 na strych nieużytkowy W wyjściu na dach wyłazy dachowe ze strychu nieużytkowego 2 x 85 x 85 cm. PARAPETY Zastosować parapety: konglomerat granitowy, polerowane, jasne, grubość 3,0 cm. TYNKI ZEWNĘTRZNE Tynk cienkościenny na styropianie, gładki - nieboniowany, tynk silikatowy, wg karty kolorów na rysunku elewacji. Cokół budynku -tynk żywiczny kamyczkowy, kolor wg karty kolorów na rysunku elewacji. POKRYCIE DACHU Blachodachówka, ocynkowana, emaliowana gr. 0,7 mm kolor, wg projektu kolorystyki. RYNNY, RURY SPUSTOWE, HAKI PODRYNNOWE Metalowe, systemowe , kryte w ścianach. Kolor wg. karty kolorów na rysunku elewacji. Rynny 140x90 mm. Rury spustowe średnica 70x80 mm. Za każdym kominem wentylacji grawitacyjnej od strony napływu wody wykonać "kozubek" , konstrukcja z desek obita blachą gładką w kolorze pokrycia dachu. KOMINY Cegła klinkierowa spoinowana, kolor grafitowy, "czapki" żelbetowe naturalne zatarte cementem na gładko, okute blachą gładką ocynkowaną, emaliowaną, w kolorze pokrycia dachu Ral 9007. Przewody spalinowe przechodzące przez budynek winny posiadać odporność ogniową co najmniej R E I 60, i winny być zlokalizowane co najmniej 0,3 m od drewnianej konstrukcji dachu. Kominy w obrębie przestrzeni dachowej winny być tynkowane tynkiem wapienno-cementowym gr 2,5 cm, powyżej wykonać z klinkieru wg. karty kolorów. SCHODY ZEWNĘTRZNE Żelbetowe wylewane, C20/25 płytowe, oparte o ściany fundamentowe. Posadowienie ścian fundamentowych na ławach żelbetowych C20/25 wylewanych. Wykończenie zewnętrzne schodów płytki ceramiczne mrozoodporne na kleju. OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE BUDYNKU Zaprojektowano oprawami zewnętrznymi umieszczonymi nad wejściami do budynku wg. Projektu instalacji elektrycznych. INSTALACJE Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje wewnętrzne: - instalację centralnego ogrzewania zasilaną kotłem gazowym, - instalację ciepła technologicznego, - instalację wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, - instalację klimatyzacji, - instalację gazową, - instalację wody: zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, - instalację hydrantową, - instalację kanalizacji sanitarnej, - instalacje elektryczne. SPOSÓB ZAPEWNIENIA WARUNKÓW NIEZBĘDNYCH DO KORZYSTANIA Z TEGO OBIEKTU PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE, W SZCZEGÓLNOŚCI PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH W celu umożliwienia dostępu dla osób niepełnosprawnych wejście do budynku zaprojektowano na poziomie terenu. Wszystkie wejścia, przejścia w obrębie poruszania się pacjentów zaprojektowane jako bezprogowe. Zaprojektowano łazienki dla osób niepełnosprawnych korzystających z obiektu przy przebieralni w/w zespole rehabilitacyjnym. 3) Wytyczne prac: - Prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401 wraz z ewentualnymi zmianami) oraz stosownymi normatywami w tym zakresie 4) Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. 5) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ opracowanych przez Pracownię Projektową mgr inż. Teresa Okowińska z siedzibą w 33-300 Nowy Sącz, ul. Gucwy 9. 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia: - magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji, - dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - wywóz i ewentualną utylizację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, - obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia. - wycinkę drzew wraz z uzyskaniem zgody odpowiednich organów 3. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie wszystkich odbiorów częściowych i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie. 4. Obowiązki stron: - Zamawiający nie ponosi kosztów magazynowania, transportu materiałów i urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia, - Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, - Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi urządzeń i systemów przyszłych użytkowników - Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego - Wykonawca opracuje i uzyska wszelką dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Zamawiający zastrzega, że zakres prac ma tylko charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 6) Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace budowlane objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi dla wykonanych robót budowlanych i zastosowanych materiałów może wynosić 120 miesięcy. Dla urządzeń technicznych Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach