Gmina Płoty ogłasza przetarg
- Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3851415 , fax. 091 3851866
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3851415, fax. 091 3851866
REGON: 85718232420000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ośrodka kulturalno-sportowego w Sownie - I etap- Budowa świetlicy i zaplecza sanitarnego dla LZS Sowianka Sowno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego obejmującego budowę ośrodka kulturalno-sportowego w Sownie - I etap- Budowa świetlicy i zaplecza sanitarnego dla LZS Sowianka Sowno jest min.: a) budowa budynku świetlicy z zapleczem sanitarnym, boksem na opał i zielenią. Projektowany budynek świetlicy jest wolnostojący, nie podpiwniczony, bez poddasza użytkowego z dachem dwuspadowym o pow. zabudowy 247,6m2, pow. użytkowej 204,5m2 i kubaturze 1.160,0m3, wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodociągową i kanalizacyjną, c.o. i c.w.u., wentylacją grawitacyjną i nawiewno-wywiewnej, oświetlenia i gniazd wtykowych, ochronę przeciw porażeniową i odgromową, oraz instalację alarmową b) budowa drogi wewnętrznej z włączeniem jej do istniejącej drogi gminnej, c) budowa zatoki postojowej, d) budowa doprowadzającego do obiektu chodnika dla pieszych, e) budowa placu utwardzonego, f) budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, g) budowa zewnętrznej linii zasilającej n.n. 0,4 kV . Oferta powinna obejmować cały zakres zamówienia, opisany w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze Robót oraz Dokumentacji Projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą wadium ofertowe w wysokości 23.000,00 PLN. Wadium ofertowe winno być wniesione w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno mieć ważność o 10 dni dłuższą jak ważność oferty. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gryficach - filia w Płotach nr 69 9376 0001 0030 1934 2001 0002. Zamawiający nie przyjmuje wadium w formie gotówki do kasy Urzędu Miejskiego w Płotach. Dowód wniesienia wadium powinien być złożony przed upływem terminu złożenia ofert, określonym w pkt. 19, tj. do dnia 29 stycznia 2010 r. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium Oferty, którym nie będzie towarzyszyć wadium ofertowe, będą przez Zamawiającego odrzucone jako niekompletne. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zgodnie z art.. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) przedstawią dokumenty wymienione w pkt. 15 niniejszej instrukcji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają być dostarczone przez Wykonawców znajdują się w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców stanowiącej Tom I SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowy wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i p. poż. w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2015-02-23 - Budowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i części wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2014-12-23 - Przebudowa i modernizacja budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27 na działce o nr ewid. 214 obręb Recz - w zakresie budowy i wymiany wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz
Dodano: 2014-11-25 - Lokalizacja prefabrykowanej szatni kontenerowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury na działce o nr geod. 22/3, obręb Chlebowo, gmina Stara Dąbrowa
Dodano: 2014-07-15 - Budowa jedenastu miejsc postojowych dla pojazdów zgodnie z projektem, instrukcją wykonania i przedmiarem robót na działkach: 315/2, 181/1,181/2, 89, 361/1,323/3, 11/3 obręb ewidencyjny Zieleniewo, 296, 339/1, 263/2, 300, obręb ewidencyjny Wygon, 387/2, obręb ewidencyjny Łasko. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach programu Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
Dodano: 2014-05-23 - Przebudowa i modernizacja budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2014-05-07 - Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej o salę integracji w Osówku
Dodano: 2014-02-12 - Zaprojektowanie i dobudowa basenu solankowego do budynku Sanatorium Uzdrowiskowego PERŁA BAŁTYKU na działce nr 5/2 przy ulicy Sikorskiego 3 w Kołobrzegu
Dodano: 2013-11-26 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY FILII MDK W KARSIBORZE - PLAC REKREACYJNO BIWAKOWY
Dodano: 2013-11-12 - Budowa ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach
Dodano: 2013-08-29