Przetargi.pl
Budowa osiedlowego placu zabaw przy ul. Cieszyńskiej 5 w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa osiedlowego placu zabaw przy ul. Cieszyńskiej 5 w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty polegające na budowie osiedlowego placu zabaw przy ul. Cieszyńskiej 5 w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowanym przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r. stanowiącym Rozdział VI siwz. Teren przeznaczony na plac zabaw o powierzchni całkowitej - 1599 m2 (powierzchnia terenów zieleni - 1050 m2) znajduje się w obniżeniu terenowym w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, wielokondygnacyjnej. 1.1. Roboty wykonywane będą w trzech etapach i będą polegały na wykonaniu: 1.1.1. Etap pierwszy - Branża budowlana: - roboty przygotowawcze polegające na przygotowaniu placu budowy, robotach drenażowych, kształtowaniu i profilowaniu podłoża, podbudowach nawierzchni. 1.1.2. Etap drugi - Branża budowlana: a) zakup i montaż urządzeń zabawowych, opisanych w Kartach Technicznych STWiOR, tj.: -zestaw zabawowy wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią, - huśtawka ramieniowa, dwuosobowa, - karuzela tarczowa, - huśtawka wagowa, - bujak sprężynowiec, - gry i zabawki interaktywne, - tablice rysunkowe. -b)zakup i montaż urządzeń sportowych, opisanych w Kartach Technicznych STWiOR, tj.: - statyw z koszem do gry w streetball, - stół do gry w ping-ponga. c)zakup i montaż wyposażenia parkowego, opisanego w Kartach Technicznych STWiOR, tj.: - stojak rowerowy, - regulamin placu zabaw, - kosze na śmieci, - blokada wjazdu, - wygrodzenie systemowe z metalowych prętów. d) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej, nawierzchni syntetycznej i amortyzującej upadki, 1.1.3. Etap trzeci - Branża Ogrodnicza: - prace ogrodnicze (kształtowanie terenu, zakładanie trawników, nasadzenia drzew liściastych, form piennych i nasadzenia krzewów liściastych , form naturalnych, nasadzenia bylin), - prace pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym (pielęgnacja drzew, form piennych, pielęgnacja krzewów liściastych, pielęgnacja bylin, mechaniczna pielęgnacja trawników). 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji mają być wykonane zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowanym przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r., który stanowi rozdział VI specyfikacji. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. siwz będą wykonywane pod nadzorem Zespołu ds. Zieleni 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa techniczna: Projekt budowlano - wykonawczy Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowany przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r., który stanowi rozdział VI specyfikacji, trzy przedmiary robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowana przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r. - stanowiąca Rozdział V SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. Projektem budowlano - wykonawczym Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowanym przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r., który stanowi Rozdział VI specyfikacji, trzema przedmiarami robót: a) przedmiar robót dla etapu I robót roboty przygotowawcze plus podbudowy pod nawierzchnie, b) przedmiar robót dla etapu II robót: montaż urządzeń i wyposażenia parkowego, wykończenie nawierzchni, c) przedmiar robót dla etapu III robót: roboty ogrodnicze, które stanowią Rozdział IV siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Osiedlowy Plac Zabaw Warszawa-Mokotów ul. Cieszyńska opracowana przez mgr inż. architekt krajobrazu Katarzynę Fidurę -Tratkiewicz - luty 2014 r., która stanowi Rozdział V SIWZ. 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich i Europejskich Norm i aprobat technicznych, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.5.1.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.5.1.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, 6.5.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 6.5.1.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 6.5.1.5. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom. 6.5.1.6. w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót i prac ogrodniczych zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót dla II i III etapu może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 6 istotnych postanowień umowy. 6.5.1.7. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 6.5.1.8. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 6.5.1.9. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 6.5.1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 6.6. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiących Rozdział IV, siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział V SIWZ i dokumentacji technicznej - projekcie budowlano-wykonawczym - stanowiącym Rozdział VI SIWZ i przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską i Europejską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 8.3.zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną i ogrodniczą, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac budowlanych oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie ogrodnika terenów zieleni osoby, która będzie kierownikiem prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić sobie we własnym zakresie korzystanie z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie prace ogrodnicze będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały ogrodnicze, na czas min. 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 11.Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej dla robót inżynieryjnych Rbrutto? nie może przekroczyć średniej mazowieckiej określonej w wyd. Sekocenbud dla II kw. 2014 r. i wynosząca Rbrutto?= 30,50 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich dla robót inżynieryjnych (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud dla II kw. 2014 r. i wynoszący Kp = 62,70%. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów dla robót inżynieryjnych (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud dla II kw. 2014 r. i wynoszący Wkz 8,10 %,. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku dla robót inżynieryjnych (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud dla II kw. 2014 r. i wynoszący: Z = 10,10 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Kosztorysy ofertowe muszą być wykonane ściśle w oparciu o załączone do niniejszej siwz trzy przedmiary robót (Rozdział IV siwz). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 16. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach