Przetargi.pl
Budowa „Orlika lekkoatletycznego (bieżnia okrężna 4 torowa dł. 200m, bieżnia prosta o długości 100m jako przedłużenie bieżni okrężnej, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku w dal) boisko wewnątrz bieżni wraz z piłkochwytami, infrastruktura techniczna tj.: oświetlenie terenu, droga dojazdowa wraz ze zjazdem miejsca postojowe dla samochodów, ogrodzenie terenu, odwodnienie terenu) na działkach 1251/52 i 1251/18 obr. Jasionka gm. Trzebownisko

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36001 Trzebownisko, Trzebownisko
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 713 700 , fax. 177 713 719
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976
    36001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 177 713 700, fax. 177 713 719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa „Orlika lekkoatletycznego (bieżnia okrężna 4 torowa dł. 200m, bieżnia prosta o długości 100m jako przedłużenie bieżni okrężnej, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku w dal) boisko wewnątrz bieżni wraz z piłkochwytami, infrastruktura techniczna tj.: oświetlenie terenu, droga dojazdowa wraz ze zjazdem miejsca postojowe dla samochodów, ogrodzenie terenu, odwodnienie terenu) na działkach 1251/52 i 1251/18 obr. Jasionka gm. Trzebownisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: – budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1378,92m2 w skład którego wchodzą: • boisko do piłki ręcznej o powierzchni 800m2 (pole gry 40,0m x 20,0m) • boisko do koszykówki o powierzchni 424,31m2 (pole gry 28,10m x 15,10m) • boisko do koszykówki o powierzchni 424,31m2 (pole gry 28,10m x 15,10m), - budowę boiska do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej o wymiarze 12,16m x 21,16m i powierzchni 257,31m2 (pole gry 9,0m x 18,0m), – budowę bieżni okrężnej, bieżni prostej będącej przedłużeniem odcinka prostego bieżni okrężnej oraz skoczni do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni łącznej 1271,3m2, – budowę rzutni do pchnięcia kulą o promieniu r=20,0m i powierzchni 144,91m2, – budowę ciągów komunikacyjnych pieszo-jezdnych wraz z miejscami postojowymi dla samochodów w ilości 4 szt., – budowę ogrodzenia boiska o wysokości 4,0 m, wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową, – budowę piłkochwytów o wys. 6,0 ,m i długości 2 x 20 m, – rozbiórka istniejącego ogrodzenia wys. 1,5 m oraz wykonanie nowego, - wykonanie fundamentów pod urządzenia sportowe, - montaż kompletnych urządzeń sportowych boisk (kosze, bramki, słupki do siatki) - budowa ciągów drenarskich w celu odprowadzenia wód z terenu boisk, - przyłącze kanalizacji deszczowej, studzienki i wpusty uliczne, - zabezpieczenie czynnej sieci gazowej oraz sieci wodociągowej, - zewnętrzna instalacja elektryczna i oświetlenie boiska oraz drogi dojazdowej, - ewentualne wykonanie przyłącza wodociągowego dla przedszkola (hydrant, komora wodomierzowa), - inne roboty towarzyszące powyższym robotom. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące dodatki do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych , co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, to Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają stawiane wymagania. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Na podstawie Art. 29 ust. 3 a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę,: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ziemnych i związanych z wykonaniem drenażu, przyłączy wod.- kan. i podbudów z kruszyw, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, 2) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach związanych z wykonaniem nawierzchni boiska, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, 3) czynności fizyczne przy robotach związanych z wykonaniem ogrodzenia i piłkochwytów, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, 4) czynności fizyczne przy robotach związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu boisk i drogi dojazdowej. W terminie 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników oraz wymaganych dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie złotych : trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: „Wpływy z tytułu wadium” Bank Spółdzielczy Jasionka Nr 24 9191 0000 2001 0000 0143 0062. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Trzebownisko w kancelarii pok. 7, a kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz art.46 ust.5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy w stosunku do określonego w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie Art.89 ust.1 pkt 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz cenowy z tabelą cen poszczególnych elementów robót, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ sporządzony na podstawie kosztorysu. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego. 5. Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach