Przetargi.pl
Budowa oraz remont nawierzchni chodnika po zachodniej stronie ul. Gryfińskiej na odcinku od ul. Struga do ul. Hangarowej (bocznej) w Szczecinie.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oraz remont nawierzchni chodnika po zachodniej stronie ul. Gryfińskiej na odcinku od ul. Struga do ul. Hangarowej (bocznej) w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa oraz remont nawierzchni chodnika po zachodniej stronie ul. Gryfińskiej na odcinku od ul. Struga do ul. Hangarowej (bocznej) w Szczecinie. W skład zamówienia wchodzą min.: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) usunięcie drzew i krzewów, d) podbudowy, e) roboty nawierzchniowe, f) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, g) elementy ulic, h) roboty wykończeniowe, i) zieleń drogowa Kod CPV - Roboty budowlane – 45 00 0000-7 2. Zakres zamówienia obejmuje: Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej - załącznik nr 5 do siwz. Dokumentacja techniczna została sporządzona przez firmę DROVIA Bogdan Bloch, 72-006 Mierzyn, ul. Grafitowa 45 lok. 4 i zawiera min.: j) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, k) inwentaryzacja zieleni wraz z projektem nasadzeń, l) projekt czasowej organizacji ruchu, m) projekt zmiany stałej organizacji ruchu, n) uzgodnienia, przedmiary pomocnicze, opinie geotechniczną, specyfikacje techniczne wykonania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.05.2017 do godziny 08.30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach