Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia w Przedszkolu Samorządowym w Łomiankach-zad 20/12.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia w Przedszkolu Samorządowym w Łomiankach-zad 20/12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łomiankach przy ul. Szpitalnej 1. 2. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego należy wykonać: Roboty rozbiórkowe: demontaż istniejącego ogrodzenia, usunięcie starej podmurówki. Roboty ziemne, betonowe, chodniki: wykopy pod podmurówkę, roboty zbrojarskie, betonowanie, roboty brukarskie ( odtworzeniowe ). Ogrodzenie: przęsła stalowe powlekane z profili stalowych, bramy przesuwne, furtki, słupki stalowe, murki i słupki murowane z cegły klinkierowej zwieńczone czapą nakrywkową. Wytyczne prowadzenia robót: 1) Zamawiający dokona odbioru robót zanikających jak i końcowy6ch w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego, itp. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt posiada. 4) Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 5) W celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: a) Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i po akceptacji Zamawiającego. b) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. c) Rozpoczęcia robót budowlanych nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. d) Zapewnienia obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. e) Przygotowania pełnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej. Wykonawca złoży ofertę na kompleksowe wykonanie ww. zadania na podstawie: a) Szczegółowego zapoznania się z dokumentacją techniczną . b) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robot z Projektem Technicznym. Rozpoczęcie robót budowlanych nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy liczoną od daty bezusterkowego protokolarnego końcowego odbioru robót. 3.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach 7-10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach