Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia terenu bazy MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli ul. Konstruktorów

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3873281 w. 106 , fax. 068 3872287
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli
    ul. Moniuszki 4 4
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 3873281 w. 106, fax. 068 3872287
    REGON: 97810111700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia terenu bazy MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli ul. Konstruktorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych obejmujących budowę ogrodzenia terenu : 1.Wykonanie fundamentu betonowego wraz z cokołem w ilości 371,0 mb: Wymiar cokołu 0,20 x 0,30 m Wymiar fundamentu 0,20 x 0,80 m Osadzenie słupków ogrodzeniowych Uwzględnić wykonanie wykopu na odkład i odwiezienie urobku na odległość do 1km na miejsce wskazane przez Zamawiającego 2.dostawa i montaż ogrodzenia systemowego o następujących parametrach : wysokość ogrodzenia 2,0 m panele ocynkowane z siatki zgrzewanej , powlekane poliestrem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym szerokość przęseł 2,2 do 2,8 m w zależności od uwarunkowań terenowych i producenta wzór paneli - typu Betafence Nylofor F lub innej firmy o podobnym wzorze i parametrach zastosowanej siatki. Średnica drutu w siatce - minimum 4 mm Słupki stalowe pośrednie i narożne o profilu prostokątnym, systemowe w kolorze paneli z siatki, zaślepione od góry. 3.dostawa i montaż bramy wjazdowej : szerokość 7,0 m napęd elektryczny ( sterowanie otwierania i zamykania bramy pilotem ) wypełnieniem pól siatką jak w ogrodzeniu 4. dostawa i montaż furtki dla pieszych - 2 sztuki systemowa z wypełnieniem pola siatką jak w ogrodzeniu zamykana na klucz z wkładką patentową 5. dostawa i montaż masztów reklamowych - 3 sztuki: wykonanie fundamentu żelbetowego wraz z kotwami zgodnie z rysunkiem i zaleceniami producenta masztu (możliwe dostarczenie i montaż fundamentu prefabrykowanego) maszt aluminiowy, stożkowy lub prosty z linką w środku maszt musi posiadać ramię boczne umożliwiające eksponowanie flagi w warunkach bezwietrznej pogody : roztaw masztów uzależniony od szerokości ramienia poziomego ( 2 x L + 50 cm ) wysokość masztów 6 - 7 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena zgodności oferty z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia 1) Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c ) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń Lista dokumentów. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty . 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3.zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach