Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia i montaż piłkochwytów na boisku sportowym w sołectwie Grodziec

Wójt Gminy Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, ul. Międzyrzecka 159
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8152451
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasienica
    ul. Międzyrzecka 159 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. 033 8152451
    REGON: 00053726600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia i montaż piłkochwytów na boisku sportowym w sołectwie Grodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej (ocynk, fi min. 3mm), na słupkach stalowych ocynkowanych wys. 2m - 65 mb, 2.wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej (ocynk, fi min. 3mm) do wys. 2m, powyżej do wys. 6 m siatka polipropylenowa do piłkochwytów na słupkach stalowych ocynkowanych - 118 mb, 3.wykonanie piłkochwytów na słupkach stalowych ocynkowanych o wys. 6 m - 220 mb, 4.wykonanie bramy stalowej ocynkowanej, przesuwnej o wym. 4,0 x 2,0 m, 5.wykonanie 2 szt. furtek stalowych ocynkowanych o wym. 0,8 x 2 m. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegające na budowie piłkochwytów. 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. 4.złożą wypełniony ręcznie czytelnie kosztorys ofertowy uproszczony na drukach dostarczonych przez Zamawiającego wraz ze SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na budowie piłkochwytów), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje), 3.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i przynależnymi do właściwej Izby Budowlanej. 5.wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony dostarczony wraz ze SIWZ. 6.Dowód wniesienia wadium. 7. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach