Przetargi.pl
„Budowa ogrodzeń terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Siedlce”

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ogrodzeń terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Siedlce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: 1) Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Wołyńce. 2) Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Purzec. 3) Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Białki. Zadania współfinansowano przy pomocy środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2019”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: 2.1. Część I – Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Wołyńce. 1) Zakres prac budowalnych obejmuje: Budowa ogrodzenia w miejscowości Wołyńce na działce nr geod. 154/1. a) Roboty budowlane: Dostawa i montaż systemowego ogrodzenia stalowego o wysokości 1,75m ocynkowanego. Roboty montażowe wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i instrukcją montażu producenta ogrodzenia. Głębokość posadowienia słupków ogrodzeniowych zgodnie z wytycznymi producenta, uwzględnić głębokość przemarzania gruntu. Beton do wykonania fundamentów min. B15 (C12/15). W skład ogrodzenia wchodzi m.in.: brama przesuwna L= 5mb, furtki L= 1,2mb, panele ogrodzeniowe L=2,50mb, podmurówka betonowa L=2,50mb. Brama i furtki montowane na słupkach stalowych min. 80x80x4mm., ocynkowanych. b) Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania i montażu ogrodzenia. Ogrodzenie systemowe panelowe, długość 135 mb. Brama przesuwna, 1 sztuka, długość 5 mb. Furtka, 3 sztuki, długość 1,2 mb. 2) Brama przesuwna o wymiarach L=5,00m x H=1,75m – ilość 1 sztuka, a) konstrukcja bramy spawana, ocynkowana, b) brama montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie bramy panel systemowy o wymiarach oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, d) brama z kompletnym wyposażeniem m.in. w zamek z kompletem kluczy, 3) Furtka o wymiarach L=1,20m x H=1,75m – ilość 3 sztuki, a) konstrukcja furtki spawana, ocynkowana, b) furka montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie furtki panel systemowy o wymiarach oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, d) furtka wyposażona w zamek z kompletem kluczy oraz klamkę, 4) Panel ogrodzeniowy o wymiarach L=2,50m x H=1,50m – ilość 135 mb, a) wymiar oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, b) panel ogrodzeniowy montowany do słupków stalowych o przekroju 60x40mm gr. min.2mm, ocynkowany, 5) Podmurówka betonowa o wymiarach L=2,50m x H=0,25m – ilość 135 mb, a) podmurówka betonowa grubości D=0,05m, b) podmurówka betonowa montowana za pomocą łączników betonowych systemowych, 6) Wykonawca dostarczy kosztorys powykonawczy w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz dokumentację zdjęciową w ilości min. 5 zdjęć z realizacji zadania (przed przystąpieniem, w trakcie realizacji i po zakończeniu) do pracownika UG Siedlce rozliczającego wniosek o dofinasowanie zadania (do pokoju numer 11). 7) Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót. 8) Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia linii ogrodzenia od granic działek sąsiednich, posadowienie nowego ogrodzenia na terenie Inwestora. 9) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. 10) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: a) oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, b) organizację zaplecza budowy, c) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, d) wykonanie pomiarów i badań wybudowanych urządzeń, e) dostarczenie dokumentacji jakościowej wbudowanych materiałów i urządzeń, f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.2. Część II - Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Purzec. 1) Zakres prac budowalnych obejmuje: Budowa ogrodzenia w miejscowości Purzec na działce nr geod. 754/19. a)Roboty budowlane: Dostawa i montaż systemowego ogrodzenia stalowego o wysokości 1,75m ocynkowanego. Roboty montażowe wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i instrukcją montażu producenta ogrodzenia. Głębokość posadowienia słupków ogrodzeniowych zgodnie z wytycznymi producenta, uwzględnić głębokość przemarzania gruntu. Beton do wykonania fundamentów min. B15 (C12/15). W skład ogrodzenia wchodzi m.in.: brama przesuwna L= 5mb, furtka L= 1,2mb, panele ogrodzeniowe L=2,50mb, podmurówka betonowa L=2,50mb. Brama i furtka montowana na słupkach stalowych min. 80x80x4mm, ocynkowanych. b)Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania i montażu ogrodzenia. Ogrodzenie systemowe panelowe, długość 242 mb. Brama przesuwna, długość 5 mb. Furtka, długość 1,2 mb. 2) Brama przesuwna o wymiarach L=5,00m x H=1,75m – ilość 1 sztuka, a) konstrukcja bramy spawana, ocynkowana, b) brama montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie bramy panel systemowy o wymiarach oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, d) brama z kompletnym wyposażeniem m.in. w zamek z kompletem kluczy, 3) Furtka o wymiarach L=1,20m x H=1,75m – ilość 1 sztuka, a) konstrukcja furtki spawana, ocynkowana, b) furka montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie furtki panel systemowy o wymiarach oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, d) furtka wyposażona w zamek z kompletem kluczy oraz klamkę, 4) Panel ogrodzeniowy o wymiarach L=2,50m x H=1,50m – ilość 242 mb, a) wymiar oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, b) panel ogrodzeniowy montowany do słupków stalowych o przekroju 60x40mm gr. min.2mm, ocynkowane, 5) Podmurówka betonowa o wymiarach L=2,50m x H=0,25m – ilość 242 mb, a) podmurówka betonowa grubości D=0,05m, b) podmurówka betonowa montowana za pomocą łączników betonowych systemowych, 6) Wykonawca dostarczy kosztorys powykonawczy w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz dokumentację zdjęciową w ilości min. 5 zdjęć z realizacji zadania (przed przystąpieniem, w trakcie realizacji i po zakończeniu) do pracownika UG Siedlce rozliczającego wniosek o dofinasowanie zadania (do pokoju numer 11). 7) Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót. 8) Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia linii ogrodzenia od granic działek sąsiednich, posadowienie nowego ogrodzenia na terenie Inwestora. 9) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. 10) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: a) oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, b) organizację zaplecza budowy, c) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, d) wykonanie pomiarów i badań wybudowanych urządzeń, e) dostarczenie dokumentacji jakościowej wbudowanych materiałów i urządzeń, f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.3. Część III – Budowa ogrodzenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Białki. 1) Zakres prac budowalnych obejmuje: Budowa ogrodzenia w miejscowości Białki na działce nr geod. 341/5. a)Roboty budowlane: Ogrodzenie część północna (przy boisku): b)Dostawa i montaż systemowego ogrodzenia stalowego o wysokości 1,75m ocynkowanego. Roboty montażowe wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i instrukcją montażu producenta ogrodzenia. Głębokość posadowienia słupków ogrodzeniowych zgodnie z wytycznymi producenta, uwzględnić głębokość przemarzania gruntu. Beton do wykonania fundamentów min. B15 (C12/15). W skład ogrodzenia wchodzi m.in. furtka L= 1,2mb, panele ogrodzeniowe L=2,50mb, podmurówka betonowa L=2,50mb. Furtka montowana na słupkach stalowych min. 80x80x4mm, ocynkowanych. 2)Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania i montażu ogrodzenia. Ogrodzenie systemowe panelowe, długość 42 mb. Furtka, 1 sztuka, długość 1,2 mb. 3) Furtka o wymiarach L=1,20m x H=1,75m – ilość 1 sztuki, - konstrukcja furtki spawana, ocynkowany, - furka montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, - wypełnienie furtki panel systemowy o wymiarach oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, - furtka wyposażona w zamek z kompletem kluczy oraz klamkę, 4) Panel ogrodzeniowy o wymiarach L=2,50m x H=1,50m – ilość 42 mb, - wymiar oczka 50x200mm; grubość drutu fi 4mm, ocynkowany, - panel ogrodzeniowy montowany do słupków stalowych o przekroju 60x40mm gr. min.2mm, ocynkowany, 5) Podmurówka betonowa o wymiarach L=2,50m x H=0,25m – ilość 42 mb, - podmurówka betonowa grubości D=0,05m, - podmurówka betonowa montowana za pomocą łączników betonowych systemowych, 6) Ogrodzenie część południowa (przy ulicy Diamentowej): Dostawa i montaż systemowego ogrodzenia stalowego o wysokości 1,50m ocynkowanego + lakierowanego proszkowo na kolor czarny. Roboty montażowe wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i instrukcją montażu producenta ogrodzenia. Głębokość posadowienia słupków ogrodzeniowych zgodnie z wytycznymi producenta, uwzględnić głębokość przemarzania gruntu. Beton do wykonania fundamentów min. B15 (C12/15). W skład ogrodzenia wchodzi m.in.: brama rozwierana, dwuskrzydłowa L= 5 mb, brama rozwierana, dwuskrzydłowa L= 2,5mb, panele ogrodzeniowe L=2,50mb, podmurówka betonowa L=2,50mb. Bramy montowane na słupkach stalowych min. 80x80x4mm, ocynkowanych + lakierowanych proszkowo na kolor czarny. 7)Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania i montażu ogrodzenia. Ogrodzenie systemowe panelowe, długość 26 mb. Brama rozwierana, dwuskrzydłowa L= 5 mb, Brama rozwierana, dwuskrzydłowa L= 2,5 mb, 8) Brama rozwierana, dwuskrzydłowa o wymiarach L=5,00m x H=1,5m – ilość 1 sztuka, a) konstrukcja bramy spawana, ocynkowana + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, b) brama montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie bramy nawiązujące do istniejącej bramy przesuwnej przy świetlicy, ocynkowane + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, d) brama z kompletnym wyposażeniem m.in. w zamek z kompletem kluczy, 9) Brama rozwierana, dwuskrzydłowa o wymiarach L=2,50m x H=1,5m – ilość 1 sztuka, a) konstrukcja bramy spawana, ocynkowana + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, b) brama montowana do słupków stalowych o przekroju min. 80x80mm gr.4mm, c) wypełnienie bramy nawiązujące do istniejącej bramy przesuwnej przy świetlicy, ocynkowane + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, d) brama z kompletnym wyposażeniem m.in. w zamek z kompletem kluczy, 10) Panel ogrodzeniowy o wymiarach L=2,50m x H=1,25m – ilość 26 mb, a) wymiar oczka 50x200mm; grubość drutu fi 5mm, ocynkowany + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, b) panel ogrodzeniowy montowany do słupków stalowych o przekroju 60x40mm gr. min.2mm, ocynkowany + lakierowanego proszkowo na kolor czarny, 11) Podmurówka betonowa o wymiarach L=2,50m x H=0,25m – ilość 26 mb, a) podmurówka betonowa grubości D=0,05m, b) podmurówka betonowa montowana za pomocą łączników betonowych systemowych, 12) Wykonawca dostarczy kosztorys powykonawczy w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz dokumentację zdjęciową w ilości min. 5 zdjęć z realizacji zadania (przed przystąpieniem, w trakcie realizacji i po zakończeniu) do pracownika UG Siedlce rozliczającego wniosek o dofinasowanie zadania (do pokoju numer 11). 13) Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót. 14) Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia linii ogrodzenia od granic działek sąsiednich, posadowienie nowego ogrodzenia na terenie Inwestora. 15) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. 16) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: a) oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, b) organizację zaplecza budowy, c) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, d) wykonanie pomiarów i badań wybudowanych urządzeń, e) dostarczenie dokumentacji jakościowej wbudowanych materiałów i urządzeń, f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. UWAGA (opis dla wszystkich części): Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące: 1) branży budowlanej Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy: 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Równoważne rozwiązania techniczne. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zostały użyte nazwy handlowe materiałów, nazwy własne materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Jeżeli w dokumentacji posłużono się nazwami handlowymi to posłużono się nimi w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Opisy takie należy traktować jako parametry minimalne. W takim wypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, za które uważa się rozwiązania posiadające parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych rozwiązań, produktów, materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych i nie niższych od wskazanych przez Zamawiającego. Za parametry nie gorsze i nie niższe niż wskazane przez Zamawiającego, Zamawiający uzna rozwiązania posiadające parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający, które to parametry i poziomy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego lub parametry wyższe niż wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: DLA CZEŚĆI I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). DLA CZEŚĆI II: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). DLA CZEŚĆI III: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Budowa ogrodzeń terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Siedlce. Część………….”. (Wykonawca jest obowiązany wskazać, której konkretnie części dotyczy składana oferta) 6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.08.2019 r. o godz. 9:30. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 do SIWZ(odpowiednio dla części I, II, III) 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach