Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnej stacji paliw na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.

Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 109/111
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 723 75 71 , fax. 44 723 74 42
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 109/111
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 723 75 71, fax. 44 723 74 42
    REGON: 10169464500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzktomaszow.pl/new/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnej stacji paliw na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) rozbiórka zabudowy oraz obiektów budowlanych istniejącej stacji paliw; 2) wyłączenie z eksploatacji istniejących zbiorników paliwowych; 3) rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, obiekty budowlane, infrastruktura); 4) budowa pawilonu stacji paliw o konstrukcji stalowej; 5) budowa wiaty naddystrybutorowej (trzysłupowej); 6) budowa podziemnego zbiornika paliwowego o pojemności 70m3; 7) budowa podziemnego zbiornika gazu LPG o pojemności 10m3; 8) budowa podziemnego zbiornika Ad-Blue o pojemności 10m3; 9) budowa studni zlewowej paliwa i studni zlewowej Ad-Blue; 10) budowa dystrybutorów i rurociągów paliw, LPG i czynnika Ad-Blue; 11) budowa terminali płatniczych samoobsługowych tzw. tankomatów ( 3 szt.); 12) budowa pylonu cenowego informacyjnego o wysokości 6m; 13) budowa śmietnika o wymiarach 3,5 x 1,8m; 14) budowa stanowiska kompresora; 15) budowa tac szczelnych tankowania pod wiatą; 16) budowa wpustów kanalizacyjnych; 17) budowa elementów uzbrojenia terenu: sieci wewnętrznej wody, sieci wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, sieci wewnętrznej kanalizacji deszczowej, wewnętrznej linii zasilającej i sieci wewnętrznej elektroenergetycznej wraz z instalacją niskoprądową, teleinformatyczną i fotowoltaiczną; 18) rozbudowa monitoringu; 19) przebudowa instalacji kolidujących z budową; 20) budowa placu manewrowego; 21) budowa płyty tankowania; 22) budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych; 23) budowa chodników i zieleńców; 24) budowa systemu odwodnienia na terenie objętym opracowaniem; 25) budowa elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego; 26) wykonanie wizualizacji/projektu podświetlenia otoku wiaty z wykorzystaniem logotypu MZK i herbu Miasta Tomaszów Mazowiecki, wraz z dostawą i montażem, 27) dostawa niezbędnego dla stacji sprzętu p.poż. oraz wykonanie wymaganych instrukcji, 28) dostawa Systemu zarządzania stacją paliw, 29) budowa oświetlenia zewnętrznego typu LED, 30) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy dla pracowników i klientów MZK, 31) przeprowadzenie rozruchu technicznego stacji paliw Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z: 1) decyzją pozwolenia na budowę Nr 1144/2019 z dnia 18.12.2019 znak: WAB.6740.1035.2019; 2) dokumentacją techniczną czyli projektem budowlanym wielobranżowym, projektem wykonawczym wielobranżowym, kosztorysami nakładczymi i przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót jak również zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz uszczegółowieniem specyfikacji technicznej - dystrybutory, tankomaty oraz system informatyczny obsługujący i monitorujący wydawanie paliw (załącznik do dokumentacji technicznej). Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy również: 1) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w4 egzemplarzach w wersji papierowej, zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii w tym wwersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R; 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania inwestycji m. in.: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót/ instalacji; 2) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 3) przygotowanie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy(m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 6) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 7) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 8) zapewnienie dozoru w osobach na stanowiskach kierownika budowy i kierowników robót, a także zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 9) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki; 10) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 11) koszty wykonania pomiarów i badań przez UDT oraz Urząd Miar; 12) geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym; 13) opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, oświadczenia, certyfikaty instalacji, instrukcje, gwarancje pisemne, książki serwisowe i inne dokumenty wynikające z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186ze zm.); 14) uporządkowanie terenu robót po wykonaniu robót; 15) w trakcie realizacji budowy wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących badań i sprawdzeń wybudowanej instalacji przy udziale osób mających uprawnienia UDT; 16) wykonawca w ramach zadania przeprowadzi szereg badań, prób i sprawdzeń szczelności instalacji paliwowej i LPG oraz instalacji elektrycznych i sanitarnych wraz z przygotowaniem dokumentów odbiorowych niezbędnych do uruchomienia stacji paliw oraz uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie; 17) wykonawca przeprowadzi 3 szkolenia z personelem wskazanym przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia, 18) wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe na podstawie dostępnych przedmiarów robót i kosztorysów nakładczych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MZK; 19) sporządzenie harmonogramu przeglądów serwisowych urządzeń i instalacji; 20) w okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i napraw serwisowych zgodnie z przedłożonym harmonogramem. 21) założenie w porozumieniu z PGE i ZGW-K przed przystąpieniem do robót podliczników w celu rozliczenia się z pobranej mocy energetycznej i wody. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji przetargowej stanowiącej część III SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 1do niniejszej umowy. Termin zakończenia całości robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie będących przedmiotem umowy nastąpi nie później niż do 16.11.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 2. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (39 1050 1461 1000 0023 6464 5339). Na przelewie należy umieścić informację: Budowa stacji paliw na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o. o. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zgodnie z wyrokiem SN (sygn. akt: IV CSK 86/17) - w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), dla skuteczności funkcji gwarancyjnej i realizacji celu wadium, dopuszczalne jest wniesienie wadium przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 1, orazspełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach