Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach- tj .dokończenie budowy ZP.271.1.2014

Urząd Gminy Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 00054613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach- tj .dokończenie budowy ZP.271.1.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach tj. dokończenie budowy zgodnie z opracowanym projektem zamiennym przez pracownię projektową Isba Grupa Projektowa ul. Artura Grottgera 16a, Wrocław i uzyskaną przez pracownię decyzji nr 54.7.2011 z dnia 03.10.2011r.zmieniającą decyzją Starosty Raciborskiego nr 21.7.2011r. z dnia 11.04.2011r.zatwierdzającą projekt budowlany i zezwalającą na budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na działce 519 w Grzegorzowicach ul. Powstańców Śląskich 22. 3.2.1 Podstawowe parametry budynku: powierzchnia zabudowy: 662.15 m2, powierzchnia użytkowa: 599,14 m2, kubatura budynku: 5719,05 m3, wysokość budynku: 10.10 m, liczba kondygnacji: 1 długość elewacji frontowej: 34,04 m. 3.2.2 Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1. Branża budowlana 1.1. demontaż nadproży w istniejącym budynku, montaż nadproża z belek stalowych z oburowaniem, owinięciem siatką rabitza i otynkowaniem, 1.2. izolacji przeciwwilgociowej pod posadzkę sportową, i 1.3. dostawa i montaż podłogi sportowej: drewnianej na legarach, z tworzyw sztucznych, wykonanie posadzki z płytek gresowych, 1.4. dostawa i montaż: stolarki drzwiowej wewnętrznej, parapetów wewnętrznych MDF, stolarki aluminiowej wewnętrznej, systemowych ścianek do pomieszczeń sanitarnych, żaluzji zewnętrznych stalowych, 1.5. wykonanie wypraw tynkarskich na ścianach i sufitach z założeniem narożników, montaż sufitów podwieszanych, ścianek działowych, obudów ściennych z płyt g-k na ruszcie stalowym, dostawa i montaż kompletnych sufitów podwieszanych z siatki stalowej zaplecza sali, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem, 1.6. dostawa i montaż: trybun składanych, bramki do piłki ręcznej, tablice z koszem do koszykówki, drabinek gimnastycznych podwójnych, drabinek gimnastycznych pojedynczych, piłkochwytów, zestawu do piłki siatkowej, tablicy wyników, drążka gimnastycznego, szyny jezdnej do zawieszania elementów gimnastycznych. 1.7. dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacyjną, drabiny wejściowej na dach. 2. Zagospodarowanie terenu: 2.1. karczowanie korzeni, zabezpieczenie drzew na okres realizacji robót, 2.2. rozbiórka fundamentów po obiektach kubaturowych, niwelacja terenu, 2.3. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej krawężnikami wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia kamiennego, dostawa i montaż ścianek oporowych prefabrykowanych gr 12 cm, montaż odwodnień punktowych, 2.4. wykonanie opaski żwirowej ograniczonej obrzeżem, 2.5. humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą, 2.6. dostawa i montaż biegu schodowego (4 stopnie), balustrady, wykonanie zbiornika otwartego o pojemności do 15m3, ogrodzenia wokół zbiornika, 2.7. załadunek i wywóz gruzu, ziemi. 3. Instalacje elektryczne: 3.1. dostawa i montaż wraz z przygotowaniem podłoże rozdzielni, 3.2. wykonanie głównych linii zasilających w korytkach, rurach windurowych, o przekroju 4x16 mm2, 5x4 mm2, 3.3. montaż opraw oświetleniowych różnych typów, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju: 5x4 mm2, 4x2,5 mm2, 3x2,5 mm2 , montaż łączników, aparatów o masie 2,5 kg, 3.4. montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju do 24 mm2, montaż z przygotowaniem podłoża aparatów o masie 2,5 kg, 3.5. montaż elementów instalacji odgromowej, 3.6. pomiary rezystancji, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, pomiar natężenia oświetlenia. 4. Instalacje sanitarne: 4.1. montaż rurociągów o śr. zew 16x2 - 50x5 mm z: polipropylenu, prolipropylenu stabilizowanego, wykonanie prób szczelności, zaworów kulowych.,baterii, izolacji rurociągów, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń sanitarnych, 4.2. montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV o średnicy: 50 mm, 75 mm, 110 mm, z wyposażeniem, dostawa i montaż: ustępów, umywalek, pisuarów, na stelażach stalowych. 4.3. montaż rurociągów stalowych o średnicy 20-32 mm, próby szczelności instalacji, dostawa i montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami, montaż izolacji rurociągów, 4.4. wykonanie instalacji c.t. z rur stalowych wraz z montażem osprzętu, 4.5. montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, wraz z osprzętem, montaż centrali wraz ze sterowaniem, 4.6. montaż elementów wyposażenie kotłowni, 4.7. wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PCV łączonych na wcisk o śr: 160 mm, 200 mm, studzienek kanalizacyjnych systemowych z PCV, studzienek ściekowych, 4.8. wykonanie drenażu opaskowego z rur tworzywowych o śr.26/113 mm, studzienek rewizyjnych systemowych z PCV. 3.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : a) 3 przedmiary robót, (branża budowlana,sanitarna i elektryczna), które stanowią załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ., b)4 egzemplarze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i zagospodarowania terenu) w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c)dokumentacja projektowa zawiera 1 egz. projektu budowlano - zamiennego i 6 egz. projektu wykonawczego na który składa się: Tom I - Projekt zagospodarowania terenu, Tom II - Architektura, Tom III - Konstrukcja, Tom IV - Instalacja sanitarna, Tom V - Instalacja elektryczna, Tom VI - Wyposażenie sportowe Dokumentacja projektowa ( komplet) stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. oraz Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIe dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach