Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej pn. budowa siłowni plenerowych w Międzyzdrojach i w Wapnicy wraz z małą architektura parkową

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5
    72500 Międzyzdroje
    tel. 913 275 652, fax. 913275630

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej pn. budowa siłowni plenerowych w Międzyzdrojach i w Wapnicy wraz z małą architektura parkową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 2 siłowni plenerowych w Międzyzdrojach i w Wapnicy wraz z małą architektura parkową. Zakres prac dot. siłowni plenerowej w Międzyzdrojach obejmuje: Dostawę i montaż fabrycznie nowych, wolnych od wad elementów siłowni plenerowej: - Trenażer ramion / motylek – rozpiętki umiejscowione na pylonie - Ławka skośna / prostownik pleców umiejscowione na pylonie - Wciąg / wyciskanie górne umiejscowione na pylonie - Biegacz-piechur / trenażer eliptyczny umiejscowione na pylonie - Wioślarz / jeździec konny umiejscowione na pylonie - Twister / wahadło – surfet umiejscowione na pylonie - Rower treningowy / stepperwister /wahadło – surfet umiejscowione na pylonie - Narty biegówki / prasa do nóg umiejscowione na pylonie - Masażer pleców / masażer talii umiejscowione na pylonie - Wyciąg i sztanga (dla niepełnosprawnych) umiejscowione na pylonie - Ławka z pedałami – 4 kpl. - Streetbox - Trenażer i drążek ( dla niepełnosprawnych) umiejscowione na pylonie Posadowienie urządzeń wykonać zgodnie z technologią przyjętą przez producenta. Wszelkie uwagi w odniesieniu do montażu elementów należy kierować bezpośrednio do producenta. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury. -Ławki parkowe z oparciem – 2 szt. -Ławki parkowe bez oparcia – 3 szt. - Kosze na śmieci Wykonanie niwelacji terenu w miejscu lokalizacji urządzeń Wykonanie remontu oświetlenia zewnętrznego : - wymiana wysięgnika na dwuramienny - wymiana opraw na Ledowe o mocy 183W, z kloszem IP-66 Wykonanie uzupełnienia warstwy wyrównującej piaskowej 5 cm (na obszarze przeznaczonym pod poszczególne stanowiska siłowni plenerowej) Wykonanie oznakowania informacyjnego: 1) instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń na pylonach, 2) tablice-Regulamin 2 szt 3) tablica o wymiarach A 3 z informacją o dofinansowaniu na czas realizacji operacji i po jej zakończeniu – po 2 szt. Zakres prac dot. siłowni plenerowej w Wapnicy obejmuje: Dostawę i montaż fabrycznie nowych, wolnych od wad elementów siłowni plenerowej: - Biegacz-piechur / trenażer eliptyczny umiejscowione na pylonie - Prostownik pleców / Motylek (rozpiętki) umiejscowione na pylonie - Masażer pleców / wyciskanie umiejscowione na pylonie - Drabinka podwójna - Przywodziciele / Odwodziciele umiejscowione na pylonie - Ławka z pedałami Posadowienie urządzeń wykonać zgodnie z technologią przyjętą przez producenta. Wszelkie uwagi w odniesieniu do montażu elementów należy kierować bezpośrednio do producenta. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury: - Ławki parkowe z oparciem - Dostawa i montaż stołu. - Kosz na śmieci Wykonanie niwelacji terenu w miejscu lokalizacji urządzeń Wykonanie oświetlenia zewnętrznego : - wbudowanie, montaż słupa oświetleniowego - montaż wysięgnika dwuramiennego - montaż opraw na Ledowe o mocy 183W, z kloszem IP-66 Wykonanie uzupełnienia warstwy wyrównującej piaskowej 5 cm (na obszarze przeznaczonym pod poszczególne stanowiska siłowni plenerowej) Wykonanie oznakowania informacyjnego: 1) instrukcja obsługi zamontowanych urządzeń na pylonach, 2) tablice-Regulamin 1 szt 3) tablica o wymiarach A 3 z informacją o dofinansowaniu na czas realizacji operacji i po jej zakończeniu – po 1 szt. 2. Lokalizacja Powyższe elementy należy dostarczyć i zamontować w następujących lokalizacjach: • Działka nr 264, obręb 20 Międzyzdroje Obszar objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Międzyzdrojach w parku przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego na działce o numerze 264 z obrębu 20. dz. nr 264, obręb 20, kształtem zbliżony jest do kwadratu o bokach 33,30 m x 34,60 m. Jego powierzchnia wynosi ok. 1447,87 m2. • Działka nr 142, obręb 23 Międzyzdroje Obszar objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Gminie Międzyzdroje, we wsi Wapnica przy ul. Turkusowej. Obszar objęty opracowaniem kształtem zbliżony jest do prostokąta. Jego powierzchnia wynosi ok. 374,40m2. Obszar jest równy i charakteryzuje. Właścicielem ww. działek jest gmina Międzyzdroje. Lokalizacja przedmiotowych obiektów małej architektury określone w projekcie zagospodarowania terenu stanowiącym zał. do SIWZ. 3. Układ funkcjonalno-przestrzenny. Urządzenia siłowni wykonane będą na terenie , obszarze przeznaczonym pod poszczególne stanowiska siłowni plenerowej. Rozstawione urządzenia zawarte będą w przestrzeni określonej w planie zagospodarowania stosownie dla każdej lokalizacji (projekt zagospodarowania terenu zał. do SIWZ). 4. Opis elementów siłowni plenerowej 4.1. Siłownia plenerowa (1 komplet) składa się z następujących elementów, które zostały określone w projekcie zagospodarowania terenu i opisu stanowiącym zał. do SIWZ. 4.2.Każda siłownia plenerowa zlokalizowana na działkach wymienionych w pkt 2 powinna zawierać wszystkie powyższe elementy. Pylon. Element nośny dla urządzeń siłowni plenerowej. Możliwość obustronnego montażu dwóch urządzeń. Spełnia rolę tablicy na której umieszcza się opis i instrukcję obsługi urządzeń. Instrukcje użytkowania urządzeń mają być naniesione sitodrukiem. 4.3. Opis techniczny. - Urządzenia powinny być wykonane ze stali pokrytej warstwą cynku, malowanej proszkowo farbą odporną na warunki atmosferyczne. Kolorystyka urządzeń nieagresywna, korespondująca z zastanym otoczeniem. - Główne elementy stalowe wykonane z profili zamkniętych. Elementy otwarte zakończone zatyczkami. - Części ruchome zaopatrzone w łożyska bezobsługowe, kulkowe, stożkowe. - Wszelkie łączniki (śruby, nakrętki i podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Nakrętki z wkładką zabezpieczającą przed samoodkręceniem. - Urządzenia powinny być zainstalowane na fundamencie zgodnie z instrukcją montażu danego producenta. - Instrukcje użytkowania urządzeń mają być naniesione sitodrukiem. Zaprojektowano zestaw trwałych urządzeń sprawnościowych zapewniających pełen zakres ćwiczeń rekreacyjnych na górne partie ciała, nogi, zwiększenie wytrzymałości, poprawę elastyczności i krążenia. Urządzenia powinny być wykonane zgodnie z normą : PN-EN 1176:2009, PN-EN 957-1:2006. 5. Gwarancja i atesty Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego sprzętu, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przed zamontowaniem wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na dostarczone urządzenia, regulamin użytkowania. 6. Pozostałe informacje Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementu mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach