Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Bystrej przy ul. Fałata

Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Bystra "Bystrzańska Inicjatywa" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, Klimczoka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. -, - , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Bystra "Bystrzańska Inicjatywa"
    Klimczoka 105
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. -, -, fax. -
    REGON: 240138646
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bystrzanskainicjatywa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Bystrej przy ul. Fałata
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Bystrej przy ul. Fałata. W ramach placu zabaw: - zabudowane zostaną cztery urządzenia dla dzieci: zestaw zabawowy, dwie huśtawki oraz drążki, - wykonana zostanie nawierzchnia bezpieczna w postaci warstwy żwiru płukanego, - wykonane zostanie ogrodzenie całego placu, - wykonane zostanie dojście dla pieszych w formie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, - zabudowane zostaną elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa: projekt techniczny: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Bystrej przy ul. Fałata - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 3. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bystrzanskainicjatywa.pl/. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: a) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w jego imieniu. c) Zobowiązanie podmiotu, na zasoby którego Wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu /jeśli dotyczy/. 2. TERMINY SKŁADANIA INNYCH DOKUMENTÓW NIŻ WYMIENIONE W PUNKCIE 6.3. SIWZ Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1.c)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach