Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Nekla

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Nekla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji i wypoczynku na terenie części działki nr 388/5 położonej w miejscowości Nekla. W skład zagospodarowania wchodzi: 1.1.1budowa 189 m2 alejki spacerowej o szerokości 150 cm z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa, 1.1.2dostawa i montaż ławek parkowych do wypoczynku i koszy na śmieci, 1.1.3budowa małej fontanny o średnicy ok. 3,5 m, misa wykonana ze zbrojonego betonu uszczelnionego, obłożona od zewnętrznej strony kamieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy i montażu nowej prefabrykowanej gotowej fontanny. Fontanna musi być wyposażona w pompę i zestaw dysz, studzienkę technologiczną zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz zawartymi w niej rysunkami i fotografiami. 1.1.4plenerowe stoliki do gry w szachy wraz z siedziskami, 1.1.5wykonanie małego placu zabaw wyposażonego w mały zestaw integracyjno - sprawnościowy oraz huśtawkami wahadłowymi z siedziskami typu pampers oraz typu bocianie gniazdo, 1.1.6dostawa i montaż ławek typu groove, 1.1.7urządzenie terenów zieleni (trawnik, drzewa i krzewy) - wykonać zgodnie z załączona do SIWZ Charakterystyką nasadzeń - załącznik nr 2 do siwz. 1.2budowa szachownicy plenerowej, 1.3budowa przyłącza wodociągowego fi 32 z rur PE do zasilania fontanny z miejskiej sieci wodociągowej o długości 12 metrów. 1.4budowa przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC 110 mm długości 16,5 m do spuszczania wody z misy fontanny, 1.5obsługa geodezyjno-powykonawcza. 1.6uporządkowanie terenu budowy. Uwaga: 1.Inwestor wymaga by generalny Wykonawca: - Zakupił wszystkie urządzenia z aktualnymi certyfikatami (załączone do oferty) zgodności z normą wydane przez jednostki akredytowane, - Zapewnił gwarancję producenta/dostawcy urządzeń na 36 miesięcy - Zapewnił przegląd techniczny zgodnie z normą PN-EN 1176-7 producenta/dostawcy urządzeń w 12 i 24 miesiące użytkowania, kończące się wystawieniem Świadectwa Kontroli Technicznej Urządzeń 2.Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, będą równocześnie wykonywane prace związane z doprowadzeniem i wykonaniem oświetlenia powstającej strefy rekreacji i wypoczynku, jak również wykonywane będą prace związane z doprowadzeniem zasilania do budowanej fontanny. Wykonawca niniejszych prac energetycznych zostanie wybrany w odrębnym postępowaniu. UWAGA: 1.Szczegółowy zakres prac zawiera Dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Roboty należy wykonać zgodnie z zawartymi wytycznymi ww. dokumencie. 2.Ilekroć w dokumentacji technicznej, w przedmiarze robót, w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji. Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu - na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kostrzynie o/ Nekla Nr 58 9075 0009 1100 0101 0012 1370 z dopiskiem budowa ogólnodostępnego miejsca w Nekli b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie oferenta. 8. Zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nekla.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach