Przetargi.pl
„Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w ramach poprawy jakości przestrzeni publicznej integrującej społeczność lokalną w Zabełkowie”

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w ramach poprawy jakości przestrzeni publicznej integrującej społeczność lokalną w Zabełkowie”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w ramach poprawy jakości przestrzeni publicznej integrującej społeczność lokalną w Zabełkowie”, na podstawie dokumentacji pn.: „Projekt budowy boiska sportowego i kortu tenisowego w Zabełkowie przy ul. Raciborskiej”, w tym wykonanie prac dot. boiska opisanych w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego: - długość 44 m - szerokość 32 m - powierzchnia 1.408 m2 Powierzchnia ta mieści: - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 20 x 40 m; - 2 boiska do piłki koszykowej o wymiarach 28 x 15 m - boisko do piłki siatkowej o wymiarach 9 x 18 m oraz - przygotowanie terenu - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – rozebranie slupów, krawężników wtopionych i obrzeży trawnikowych, nawierzchni z płyt betonowych (drogowych); wywóz gruzu. - roboty ziemne: usunięcie warstwy ziemi; plantowanie, wyprofilowanie spadków terenu, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie warstwy podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, roboty ziemne koparkami z transportem urobku, betonowanie konstrukcji niezbrojonych . - instalacje zewnętrzne niezbędne dla funkcjonowania obiektu tj. - drenowanie terenu, instalacja zewnętrznej kanalizacji, instalacja oświetlenia zewnętrznego boiska sterowanego za pomocą wrzutomatu; - wykonanie ogrodzenia/piłkochwytów boiska w raz z bramami i furtkami; - wyposażenie boisk do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej. - wykonanie odcinków powierzchni utwardzonych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej jako uzupełnienie i częściowa wymiana nawierzchni istniejącej. W zakres wykonania zamówienia winny ponadto wchodzić wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczenie geodezyjnej obsługi inwestycji; (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonanie wszystkich czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów kontrolnych związanych z prawidłowością prowadzonych robót; dokonanie wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także innych czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zrealizowanego obiektu (częściowe w stosunku do decyzji o pozwoleniu na budowę) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wykonana przez Firmę Projektowo-Budowlaną Wand II 44-295 Lyski, Nowa Wieś ul. Rybnicka 10, zawierająca w szczególności dokumentację budowlano-wykonawczą, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załącznik Nr 8, 9 i 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach