Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 755-18-50 , fax. 044 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 044 755-18-50, fax. 044 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie 2. Realizacja zadania w jednym etapie. 3. Zakres realizacji zadania: 3.1. Obiekt sportowy zlokalizowany na działce nr 247 przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie. Wymiary boiska - 13 x26m - 338m2 Nawierzchnia poliuretanowa - 338m2 Opaska z obrzeża betonowego - 78mb Kostka wokół boiska 166 m2 Trybuny sportowe na 100 miejsc siedzących Wyposażenie : - boisko do piłki siatkowej i tenisa - boisko do piłki nożnej - boisko do piłki ręcznej - boisko do piłki koszykowej 3.2. Zakres prac: 1) Budowa boiska sportowego będzie polegała na wykonaniu tyczenia pod boisko sportowe - roboty pomiarowe. 2)Wykonanie koryta pod wykonanie boiska sportowego zdjęcie warstwy humusu i wyrównaniem urobku na palcu działki . 3) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie gr. po zagęszczeniu 15cm. 4) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna i górna o grubości po zagęszczeniu 15cm , wykonana z kruszywa frakcji 0-31,5mm i 0-63mm. 5) Wykonanie nawierzchni wyrównawczej ET o gr. 5cm składającej się z granulatu SBR oraz żwiru połączonego lepiszczem poliuretanowym. 6) Wykonanie nawierzchni wyrównawczej na całej powierzchni boiska tj. 13x26m - 338m2 . 7) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwa I (dolna) gr. min 10 mm złożonej z polimerycznie związanego granulatu gumowego SBR 1-4mm ułożonej na uprzednio zagruntowanym podłożu. 8)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwa (dolna ) gr. min 10mm wykonana na całej powierzchni boiska tj. 13x26m - 338m2 . 9) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwa II ( (wykończeniowa) o gr. 3-4mm będąca mieszanina granulatu EPDM i kleju poliuretanowego. Wykonanie nawierzchni wykończeniowej o gr. 3-4 mm wykonana na całej powierzchni boiska tj. 13 x 26m - 338 m2 . 10) Wykonanie malowania linii segregacyjnych boiska sportowego wykonane natryskowo, szerokość linii ok. 5 cm w kolorze ustalonym z Inwestorem; 11)Wykonanie linii segregacyjnych do boiska: - boisko do piłki siatkowej - boisko do tenisa - boisko do piłki nożnej - boisko do piłki ręcznej -boisko do piłki koszykowej 12) Wykonanie tulei pod osprzęt sportowy 13) Kolor warstwy wykończeniowej do wyboru przez Inwestora. 14)Linie segregacyjne boiska o szerokości 5cm (dla każdego boiska inny kolor linii ustalenia Inwestorem). 15) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych jest konieczne ze względu na niestabilne podłoże. 16)Woda będzie odprowadzona powierzchniowo na teren swojej działki. 17)Wszystkie roboty prowadzone będą w obrębie własnej nieruchomości 3.3. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego Lp. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego 1. Roboty ziemne 2. Nawierzchnia 3. Kostka brukowa 4. Wyposażenie 4. Szczegółowy zakres robót opisany został w opisie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem technicznym , specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 6. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST W RAMACH W/W ROBÓT DO: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem technicznym, technologią wskazaną przez Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonymi do niniejszej specyfikacji. 2) Zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. 3) Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 4) Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru robót. 5) Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 6) Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. 7) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach, sposobie ich zagospodarowania do Wydziału Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego z kopią do wiadomości Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość, koszt wywozu i utylizacji odpadów. 8) Prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). 9) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BiOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 10) Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 11) Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 12) Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004 r. ( Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041 ze zm. ). 13) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej, określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard, należy je traktować jako propozycje projektanta. 14) Dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, jednak ich parametry techniczne muszą odpowiadać zaproponowanym w dokumentacji projektowej. 15) Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. 17) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). 18) Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania., e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą Uwaga! Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach