Zarząd Powiatu Garwolińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6824327 , fax. 025 682 30 10
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Garwolińskiego
ul. Staszica 15 15
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 025 6824327, fax. 025 682 30 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej i Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Przyłęku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska (wym. 13,0 m x 24,0 m) o nawierzchni poliuretanowej: a) wykonanie korytowania, b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, d) wykonanie nawierzchni poliuretanowej natryskiwanej na podbudowie żwirowo-poliuretanowej ET, e) montaż wyposażenia boiska: - bramki do piłki ręcznej, - słupki do siatkówki z siatką , - przestawienie istniejących koszy do koszykówki. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. (Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony do dnia 31.05.2010r na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych tzn. opadów deszczu i śniegu oraz temperatur uniemożliwiających wykonanie nawierzchni boiska zgodnie z technologią). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w postępowaniu będą sprawdzane przez komisję przetargową, jeżeli oferta nie będzie spełniać wymaganych przez zamawiającego warunków, oferta zostanie odrzucona. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz będzie znajdował się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy - JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY (przygotowanej wg wzoru załączonego do SIWZ - pn. Formularz ofertowy) stanowiące integralną jej część: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty. 8. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby właściwego samorządu zawodowego i ubezpieczeniem oc. 9. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca nie przewiduje zatrudnienie podwykonawców należy wpisać nie dotyczy) - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz wykonawcy. 11. Wypełniony kosztorys ofertowy. 12. Dowód wpłaty wadium. 13. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni syntetycznej. 14. Certyfikat bezpieczeństwa B na zaoferowane w ofercie wyposażenie boiska. 15. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni syntetycznej uprawniająca do jej sprzedaży i montażu. 16. Pełne atesty ITB lub rekomendację ITB albo równorzędne wraz z wynikami badań na oferowaną nawierzchnię syntetyczną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boisk szkolnych Gimnazjum 56 ul. Filarecka 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja nawierzchni boiska A w Bemowskim Ośrodku Piłki Nożnej przy ul. Obrońców Tobruku w Warszawie
Dodano: 2016-07-07 - Budowa bieżni i skoczni w dal, boiska wielofunkcyjnego oraz montaż elementów do ćwiczeń na terenie Zespołu Szkół Publicznych w Sowiej Woli Gmina Czosnów.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie boiska, placu zabaw oraz oświetlenia przy szkole w Koczargach Starych
Dodano: 2016-07-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole Podstawowej w Górkach Grubakach
Dodano: 2016-06-27 - Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowego w Szkole Podstawowej nr 1 (etap 1) oraz Wymiana ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku (etap 2)
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie II etapu remontu boiska przy Szkole Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie (znak sprawy ZP-44/16).
Dodano: 2016-05-30 - Modernizacja Budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, Etap II - Zagospodarowanie terenu ZSS Nr 50 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia na terenie ZSS Nr 50 przy ul. Lindego 20
Dodano: 2016-05-25