Przetargi.pl
Budowa odwodnienia w rejonie UL. Jaskółczej i Spokojnej w Kozach

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
    REGON: 72182284000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odwodnienia w rejonie UL. Jaskółczej i Spokojnej w Kozach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest budowa odwodnienia w rejonie ul. Jaskółczej i Spokojnej w Kozach. Projekt obejmuje zakres: 1) Budowa kanału deszczowego kd o średnicy DN600mm, o łącznej długości L=40,0m 2) Budowa kanału deszczowego kd o średnicy DN500mm, o łącznej długości L=229,0m 3) Budowa kanału deszczowego kd o średnicy DN300mm, o łącznej długości L= 37,0m 4) Budowa na kanale deszczowym studzienek betonowych, o średnicy DN1200mm 5) Budowa na kanale deszczowym studzienek betonowych, o średnicy DN1000mm 6) Budowa na kanale deszczowym studzienek betonowych z osadnikiem, o średnicy DN1200mm 7) Budowa na kanale deszczowym studzienek betonowych z osadnikiem, o średnicy DN1000mm 8) Budowa studzienek z wpustami drogowymi wraz z osadnikami, o średnicy DN500mm 9) Budowa odwodnienia liniowego monolitycznego 10) Przebudowa istniejących przepustów o średnicy DN300mm, 3 szt. 11) Przebudowa istniejących przepustów o średnicy DN400mm, 3 szt. 12) Likwidacja 3 przepustów o łączne długości ok. 33,60m 13) Przebudowa rowów wzdłuż ul. Jaskółczej i Spokojnej 14) Budowa systemowego, prefabrykowanego wylotu brzegowego o średnicy 600mm 15) Budowa strefy wylotu brzegowego w postaci: narzutu kamiennego, koszy siatkowo-kamiennych na długości 10m- (skarpy), kamień na betonie na długości 10m- (dno) 16) Odtworzenie pasa drogowego w obrębie prowadzonej inwestycji Dla wykonania ww. prac na podstawie Ustawy Prawo Wodne Inwestor uzyskał pozwolenie wodno-prawne, wydane przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Żywcu. Zakres inwestycji obejmuje następujące elementy: - wytyczenie trasy projektowanej kanalizacji i zabezpieczenie terenu inwestycji przed dostępem osób niepowołanych - ręczne wykonanie wykopów kontrolnych w miejscach skrzyżowań z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu. - wykonanie wykopów liniowych po wytyczonej trasie - zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą podziemną - zabudowa studzienek rewizyjnych - montaż i ułożenie w wykopie przewodów kanalizacyjnych - wykonanie ścian czołowych przepustów/wylotu rurociągu - ułożenie koryt betonowych prefabrykowanych - wykonanie umocnienia rowu płytami ażurowymi - wykonanie wylotu brzegowego wraz z umocnieniem dna i skarp - obsypanie kanałów piaskiem oraz zagęszczenie gruntu - zasypanie wykopów gruntem rodzimym - uporządkowanie terenu z przywróceniem do stanu pierwotnego - równomierne zasypanie wykopu (wg. projektu) z ubiciem każdej warstwy i polaniem wodą - próba szczelności kanalizacji grawitacyjnej - odtworzenie podbudowy dróg na szerokości wykopu - odtworzenie nawierzchni w pasie realizowanej inwestycji - wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4,4A, 4B, 4C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. 1.1.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 07.08.2020r. o godzinie 10:00. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób: 2.1.1.w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kozach, ul. Krakowska 4, I piętro. 2.1.2.w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7.1 niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.7.1.jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.7.2.jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Jeżeli podmiot wystawiający dokument wadialny w postaci niepieniężnej jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formę składania oświadczenia Zamawiający wskazał w rozdziale XXI SIWZ - ust. 1 pkt 1.1. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę – oświadczenie, o którym mowa zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.Oświadczenia z art. 25a ustawy, które należy złożyć odpowiednio:w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodnie z załącznikiem nr 2A oraz 3A (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej); ALBO w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z załącznikiem 2B oraz 3B (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej). 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A albo 1B do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć odpowiednio: w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); ALBO w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). 5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o załączniki nr 4, 4a, 4b, 4c do SIWZ 7.Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, składanego w postaci papierowej, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z ppkt. 2.1.1. Rozdziału XIX SIWZ; w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, składanego w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ppkt. 2.1.2. Rozdziału XIX SIWZ; w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach