Przetargi.pl
Budowa odwodnienia ulic oraz zakrycie rowu R-4 na terenie miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odwodnienia ulic oraz zakrycie rowu R-4 na terenie miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia na ulicach: Wylot, Czubińskiej, Wierzbowej i Magnolii, a także zakrycie rowu R-4 w ul. Wysockiego na terenie miasta Milanówka. Na wskazanych terenach znajdują się rowy wykonane dla potrzeb odwodnienia gruntów rolnych. Jednak z powodu zmiany zagospodarowania terenu polegającego na zmianie przeznaczenia terenu na zabudowę mieszkaniową rowy wykonane dla potrzeb odwodnienia gruntów rolnych nie spełniają wymogów technicznych stawianym rowom odwadniającym na terenach zurbanizowanych. Zamawiający cały przedmiot zamówienia podzielił na trzy zadania obejmujące poniższe zakresy: Zadanie 1. Budowa odwodnienia ulicy Wierzbowej w Milanówku W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)przebudowy rowu na rurociąg po zmienionej trasie. Przebudowa rowu będzie polegała na przesunięciu trasy rowu na obrzeża działek i zakrycie rowu rurociągiem. Rurociąg będzie wykonany z rur częściowo sączących PEHD: - średnicy DN300mm o długości L=192m, - średnicy DN250mm o długości L=50m, - średnicy DN160mm o długości L=38,50m. Rurociągi z rur dwuściennych mają być zabezpieczone geowłókniną oraz opsypką z pospółki. 2)W rowie Grudowskim Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wylot betonowy W-1 DN300mm z umocnieniem dna oraz skarp rowu na powierzchni A=54m2 z zastosowaniem geowłókniny oraz obrzeży betonowych. 3)W ramach zamówienia na trasie rurociągu Wykonawca wykona również: a)9 szt. studzienek betonowych kontrolnych z osadnikiem 0,5m o średnicy DN800mm, z włazem żeliwnym D250/L b)1szt. o średnicy DN1000mm z włazem żeliwnym D400/C c)4szt. studni z tworzywa sztucznego D315mm. Głębokości studni Wykonawca przyjmie zgodnie z rysunkami B-4, B-5, B-6, B-7, B-8 przedstawionymi w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 4)Budowa odwodnienia będzie polegała na odmuleniu rowu Grudowskiego średnią warstwą do 15cm na długości L=139m. Zadanie 2. Budowa odwodnienia ulicy Wierzbowej i Magnolii w Milanówku W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)przebudowy rowu na rurociąg po zmienionej trasie. Przebudowa rowu będzie polegała na przesunięciu trasy rowu na obrzeża działek i zakryciu częściowym rowu rurociągiem. Rurociąg będzie wykonany z rur częściowo sączących PEHD: - średnicy DN300mm o długości L=123m, - średnicy DN250mm o długości L=81m, - średnicy DN200mm o długości L=87m. Rurociągi z rur dwuściennych mają być zabezpieczone geowłókniną oraz opsypką z pospółki. 2)W rowie Grudowskim Wykonawca wykona wylot betonowy W-1 DN300mm z umocnieniem dna oraz skarp rowu na powierzchni A=5,4m2 z zastosowaniem geowłókniny oraz obrzeży betonowych. 3)Na trasie rurociągu Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a)4szt. studni betonowych kontrolnych z osadnikiem 0,5m o średnicy DN800mm, b)6szt. o średnicy DN1000mm z włazami żeliwnymi D400/C i D250/L, c)2szt. studni krytej o średnicy DN1000mm d)2szt. studni z tworzywa sztucznego D315mm. Głębokości studni należy przyjąć zgodnie z rysunkami B-5, B-6, B-7, B-8, B-9 przedstawionymi w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 4)W części trasy Wykonawca w ramach zamówienia wykona rów o długości L=119m, o szerokości dna rowu b=0,40m, ze skarpami o nachyleniu n 1:1 i głębokości rowu h=1m. Skarpy rowu mają być umocnione darniną rolowaną na powierzchni A=149m2 a pozostałą skarpę należy obsiać mieszanką traw o powierzchni A=150,78m2. Na połowie długości rowu, należy wykonać przepust o średnicy DN400mm o długości L=8m z rur PEHD. Na wlotach i wylotach do rowu w ilości 4szt. należy wykonać umocnienie rowu płytami ażurowymi na powierzchni A=13,44m2. 5)Budowa odwodnienia będzie polegała na odmuleniu rowu Grudowskiego średnią warstwą do 15cm na długości L=149m. Zadanie 3. Budowa zakrycia odcinka rowu R-4 rurociągiem z rur żelbetonowych WIPRO ?600 mm w ulicy Wysockiego w Milanówku. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania częściowego zakrycia istniejącego rowu R-4 poprzez ułożenie rurociągu o średnicy DN600mm i długości L=50m z rur WIPRO. Rurociąg położony zostanie na ławie betonowej grubości 10cm i połączony zostanie z istniejącym rurociągiem za pomocą studni betonowej DN1400mm. Zasypkę Wykonawca wykona z pospółki. Wylot należy umocnić za pomocą kamienia polnego ułożonego na podbudowie betonowej grubości 0,20cm. Przed ułożeniem rurociągu, należy dokonać rozbiórki istniejącego przepustu o średnicy DN500mm w rowie o długości L=4,5m. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1, w projekcie Budowlano-Wykonawczym - załącznik nr 2 i przedmiarze robót - Załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni robocze przed ich wystąpieniem. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości na których prowadzone będą prace o terminie wejścia na daną nieruchomość oraz określając w jakim czasie prowadzone będą prace budowlane na tej nieruchomości na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Jeżeli w sytuacjach szczególnych zaproponowany przez Wykonawcę termin nie jest do przyjęcia przez Właściciela nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić nowy termin z właścicielem odpowiadający obu Stronom. Prace na nieruchomościach zagospodarowanych w trawniki należy prowadzić z dużą starannością. Pasy darniny pod wykopy należy wyciąć i odłożyć na folie do ponownego wbudowania. Ziemię wydobytą z wykopu należy odkładać na odkład wzdłuż wykopu zabezpieczając nawierzchnie trawników. Prace ziemne w zależności od zgody właściciela nieruchomości należy prowadzić mechanicznie lub ręcznie. Wykonawca dokona zgłoszenia do odbioru każdy odcinek rurociągu przed zakryciem i dokona inwentaryzacji geodezyjnej. Przystąpienie do dalszej realizacji robót bez ich odbioru przez Zamawiającego, spowoduje konieczność odkrycia tych robót i ponownego zakrycia na koszt Wykonawcy. Po zakończeniu prac Wykonawca zgłosi przywrócenie nawierzchni (trawników) do stanu zadawalającego (pierwotnego) i zobowiązany będzie do uzyskania oświadczenia właściciela nieruchomości o prawidłowym odtworzeniu nawierzchni. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Wykonawca, realizując roboty w pasie drogowym, dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu dla każdego zadania oddzielnie na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. W terenach poza pasem drogowym Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzenia) powierzchni biologicznej i innych powierzchni w przypadku ich zniszczenia. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca wystąpi do Zarządcy dróg z wnioskami o zajęcie pasa drogowego w terminie pozwalającym na przygotowanie odpowiedniej decyzji administracyjnej. Wykonawca złoży wymagane dokumenty dla każdego zadania oddzielnie. Po zakończeniu prac Wykonawca zgłosi przywrócenie nawierzchni pasa drogowego do stanu pierwotnego i zobowiązany jest dokonać komisyjnego odbioru nawierzchni jak również wykonania badań zagęszczenia gruntu i przekazania wyników do Zarządcy drogi. Uzyskany wskaźnik zagęszczenia nie może być niższy niż 0,99. W przypadku wykonywania prac w pobliżu urządzeń telekomunikacyjnych i kabli energetycznych Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace ręcznie pod nadzorem właścicieli tych mediów. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Nad prawidłowością przebiegu prac nadzór pełni Urząd Miasta Milanówka, ul. Spacerowa 4. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego oraz dostawy energii elektrycznej, wody i innych mediów. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót pod nadzorem Właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obrębie odcinka prowadzonych robót. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.) oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - projekt powykonawczy, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne lub lepsze). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej ich funkcjonalności. Do obowiązków Wykonawcy należy udokumentowanie równoważności zamienników materiałów. Materiały i elementy budowli muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace licząc od dnia odbioru wykonania wszystkich prac. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym sprzętem i narzędziami. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza) jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia sprzętu wykorzystywanego do prac w terenie logo (nazwą) firmy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 6.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.06.2015 roku do godziny 12:15 Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Budowa odwodnienia ulic oraz zakrycie rowu R-4 na terenie miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach