Przetargi.pl
Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej wraz z późniejszym nadzorem robót przez osobę/osoby ją sporządzającą oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych dla zadania Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok. Instalacje fotowoltaiczne będą montowane na budynku Samorządowego Zespołu Szkół w Złotym Stoku oraz budynkach mieszkalnych będących własnością prywatną, natomiast powietrzne pompy ciepła wraz ze zintegrowanym zbiornikiem ciepłej wody użytkowej na budynkach mieszkalnych będących własnością prywatną. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmować będzie zaprojektowanie oraz kompleksowe wykonanie: 1. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp na budynku Samorządowego Zespołu Szkół w Złotym Stoku - dz. nr ewid. 345, 340/2 obręb Złoty Stok - 1kpl. 2. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kWp na budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok - dz. nr ewid. 32 obręb Złoty Stok, 995 obręb Złoty Stok, 521 obręb Złoty Stok, 391/1 obręb Chwalisław, 77/1 obręb Błotnica - 5 kpl. 3. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kWp oraz instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok - dz. nr ewid. 263 obręb Złoty Stok - 1kpl 4. Instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok dz. nr ewid. 612 obręb Złoty Stok, 650 obręb Złoty Stok, 184 obręb Mąkolno - 3kpl. 5. Dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli i opracowanie koncepcji celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych 6. Kompleksowych dokumentacji projektowych, uzyskanie warunków przyłączeniowych oraz niezbędnych pozwoleń/decyzji/uzgodnień itp. wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dysponuje pismem z dnia 03.06.2015 r. wydanym przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich stwierdzającym, iż zakres prac określony w programie Funcjonalno - Użytkowym nie wymagania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w trybie art. 30 Prawa budowlanego. 7. Robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, w tym montaż systemów fotowoltaicznych oraz kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 8. Zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach. 9. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji. 10. Przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznych, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego. 11. Opracowanie kosztorysu powykonawczego, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi. 12. Współpraca z reprezentantami Zamawiającego, Inspektorem nadzoru autorskiego - autorem Programu Funkcjonalno - Użytkowego i Inspektorem nadzoru inwestorskiego w zakresie dokumentacji technicznej i wykonawstwa prac montażowych i odbiorowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw, usług i robót budowlanych koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Wykonawca we własnym zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, będących wyrobami budowlanymi wprowadzonymi do obrotu lub udostępnienia na rynku krajowym na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r. poz. 883). Roboty budowlane będą prowadzone na użytkowanych obiektach prywatnych i publicznych. Wyłączenia dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej i wody mogą odbywać się jedynie po uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. UWAGA: Jakiekolwiek użyte w dokumentacji i innych dokumentach, dotyczących zamówienia, konkretne nazwy własne, typy urządzeń, materiałów budowlanych, producentów etc. zostały wskazane jedynie dla przykładu. Wyłącznie w tym zakresie dopuszczalna w pełni jest zmiana na inne urządzenia, materiały, czy technologie pod warunkiem zachowania przesłanek oceny równoważności tj. tego, aby zaproponowane materiały, urządzenia i technologie były nie gorsze od uwzględnionych w dokumentacji. Oznacza, to także, że materiały i urządzenia mają posiadać porównywalne lub lepsze właściwości, parametry co pozwoli na osiągnięcie zakładanych dla inwestycji efektów, które muszą być gwarantowane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.pl; www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach