Gmina Staszów ogłasza przetarg
- Adres: 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8642014 , fax. 015 8643261
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Staszów
ul. Opatowska 31 31
28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8642014, fax. 015 8643261
REGON: 83040974900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinków wodociągów wraz z przyłączami domowymi w miejscowościach: Sielec, Krzywołęcz, Koniemłoty, Staszów - ul. Poziomkowa - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę dla zadań: - Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami domowymi w miejscowości Sielec, - Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami domowymi w miejscowości Krzywołęcz, - Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami domowymi w miejscowości Koniemłoty, - Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami domowymi w miejscowości Staszów - ul. Poziomkowa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia-załącznik Nr 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia niniejszych warunków wykonawcy złożą określone oświadczenia oraz dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg załącznika nr 2 SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających ze te usługi zostały wykonane należycie, wg załącznika Nr 3 SIWZ, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) wg załącznika Nr 4 SIWZ, f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*) g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b, c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Remont na lewym wale rzeki Wisły w km 1+000-1+830, 2+520-2+620, 2+880-3+700 w m. Kępa Chwałowska-Podgórze gm. Dwikozy
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kieleckiego o łącznej długości 1121,634 km.
Dodano: 2016-04-01 - Wykonanie koncepcji architektonicznej oraz projektu technologicznego, budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowanej dla lądowiska wyniesionego na budynku Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i rejestracją w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2015-11-04 - Przebudowa ulicy Pocieszka - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (powtórzenie postępowania)
Dodano: 2015-09-30 - Przebudowa ulicy Pocieszka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Dodano: 2015-08-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej dla budowy odcinka drogi gminnej - ul. Jarków w Małogoszczu, o dł. ok. 225 mb.
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Zabezpieczenie odcinka lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 25+400-26+600 w m. Słupiec, gm. Łubnice, pow. staszowski
Dodano: 2015-07-01 - Wykonanie dokumentacji technicznej p.n.: Naprawa elementów betonowych na przyczółkach zbiornika wodnego Cedzyna
Dodano: 2015-04-07 - opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Usunięcie szkód powstałych w wyniku przejścia fali wezbraniowej w maju 2014 r. na lewym wale rzeki Wisły w km 1+830-2+520 w m. Kępa Chwałowska-Podgórze gm. Dwikozy - ETAP I
Dodano: 2014-10-03