Przetargi.pl
BUDOWA ODCINKÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ W RAMACH BUDOWY ULICY WŁ. ŁOKIETKA W LUBANIU

Burmistrz Miasta Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464400 , fax. 075 6464405
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464400, fax. 075 6464405
    REGON: 00052606700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-luban.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ODCINKÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ W RAMACH BUDOWY ULICY WŁ. ŁOKIETKA W LUBANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Zakres robót, obejmuje wykonanie robót umożliwiających i mających na celu przebudowę kolidującej z budowaną ulicą kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz ich elementów. Szczegółowy zakres robót obejmuje: a)budowę kanalizacji deszczowej, na odcinku w projekcie budowlanym oznaczonym studniami rewizyjnymi od D1 do D9 w zakresie: -kanalizacja grawitacyjna PVC - U Kl. N 300 mm - 104,00 m -kanalizacja grawitacyjna PVC - U Kl. S 300 mm - 37,50 m -kanalizacja grawitacyjna (przykanały) PVC - U Kl. S 200 mm - 28,00 m -studnie betonowe średn. 1200 mm (D3; D5; D8) - 3 kpl. -studnie inspekcyjne z PVC średn. 425 mm (D2; D4; D6; D7) - 4 kpl. -kompletne wpusty uliczne betonowe z osadnikiem średni.500 mm - 3 kpl. b)budowę kanalizacji sanitarnej, na odcinku w projekcie budowlanym oznaczonym studniami rewizyjnymi od S1 do S6 w zakresie: -kanalizacja grawitacyjna PVC - U Kl. N 300 mm - 78,00 m -kanalizacja grawitacyjna PVC - U Kl. S 300 mm - 54,00 m -kanalizacja grawitacyjna (przykanały) PVC - U Kl. S 160 mm - 40,00 m -studnie betonowe średn. 1200 mm (S2; S3; S5) - 3 kpl. -studnie inspekcyjne z PVC średn. 425 mm (S4) - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zoobowiazany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokosci 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Formy wniesienia wadium została określona w siwz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. b)Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4)Udzielą gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt.2a Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych. Wykonawca, dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 2b przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oferent przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia i jest zrzeszona w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Poza wyżej wymienionymi dokumentami Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w pkt. 1 - 3. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunku określonego w pkt.4 na podstawie zapisów w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-luban.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach