Przetargi.pl
Budowa odcinka ulicy Pocztowej pomiędzy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ks. K. Budkiewicza wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiektami małej architektury, ogrodzeniem i oświetleniem

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka ulicy Pocztowej pomiędzy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ks. K. Budkiewicza wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiektami małej architektury, ogrodzeniem i oświetleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ulicy Pocztowej pomiędzy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ks. K. Budkiewicza wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiektami małej architektury, ogrodzeniem i oświetleniem. 2. Zamówienie wiąże się z aplikowaniem przez Zamawiającego o środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. 3. Skrócony opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 3.1. przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz, 3.2. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej siwz, 3.3. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233120-6. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na w zakresie robót branży budowlanej. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, dokumentacją projektową, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i normach do nich równoważnych oraz w Prawie budowlanym. 13. W przypadku gdyby w dokumentacji pojawiły się wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm lub certyfikatów należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako równoważne pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. 14. Działając na podstawie art.29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666 z poźn. zm.). 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 15.1. roboty ziemne, 15.2. wykonanie jezdni, 15.3. wykonanie chodnika, 15.4. wykonanie oświetlenia drogowego, 15.5. wykonanie kanalizacji deszczowej, 15.6. wykonanie murku ozdobnego, 15.7. instalacja elementów małej architektury, 15.8. wykonanie utwardzenia terenu. 16. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 15 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 17. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 17 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę. 19. Każdorazowo za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników wykonujących roboty (osób wymienionych w załączniku do umowy pn. „Wykaz pracowników wykonujących roboty”) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości stanowiącej iloczyn kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres trwania umowy. 21. W przypadku uzasadnionych wątpliwości w zakresie zatrudniania na umowę o pracę wskazanych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Budowa odcinka ul. Pocztowej pomiędzy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ks. K. Budkiewicza wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiektami małej architektury, ogrodzeniem i oświetleniem. I. BUDOWA ODCINKA UL. POCZTOWEJ POMIĘDZY UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO BRANŻA DROGOWA Przedmiot inwestycji i zakres Inwestycja obejmuje budowę przedłużenia ul. Pocztowej (droga gminna nr 100570L) między ul. Marszałka J. Piłsudskiego (droga powiatowa nr 1167L) a ul. ks. K. Budkiewicza (droga gminna nr 100384L), wraz budową zatoki parkingowej przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego . Zamierzona inwestycja znajduje się na działkach:  1419, 1409/1, 1409/2, 1410/1, 1408, 1418, 1410/3, 1411/1, 1412/1, 1410/4, 1411/2, 3252/2, 1412/2 – obręb 0001, w jedednostce ewidencyjnej – 066101_1 – Biała Podlaska Zagospodarowanie terenu, zestawienie powierzchni W ramach inwestycji na drodze gminnej nr 100570L (ul. Pocztowa) objętej budową od km 0+138.00 (obecny koniec ul. Pocztowej) jest budowa jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 4,5 m, obramowanej krawężnikiem betonowym, budowa dwóch zatok parkingowych po lewej stronie jezdni o parkowaniu pod kątem 60o na 7 i 3 miejsc parkingowych, oraz obustronnym chodnikiem z kostki betonowej oddzielonym pasem zieleni od jezdni i miejsc parkingowych. Budowa zjazdu lewostronnego z budowanej jezdni na działkę 1412/2 o nawierzchni z kostki betonowej. Dodatkowo powstanie zatoka parkingowa przy ul. Marszała J. Piłsudskiego (droga powiatowa nr 1167L) wraz z lewostronnym chodnikiem naprzeciw na 7 miejsc parkingowych w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Powierzchnie zagospodarowania terenu obliczone w granicach pasa drogowego na odcinku objętym opracowaniem wynoszą: • nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 271,3 m2, • nawierzchnia miejsc parkingowych z kostki betonowej – 228,9 m2, • zjazdy z kostki betonowej– 49,8 m2, • chodniki z kostki betonowej typu „cegiełka” przy ul. Pocztowej i ul. Marszałak J. Piłsudskiego – 242,5 m2, • chodniki z kostki betonowej typu „Uni decor” przy ul. Ksiedza K. Budkiewicza – 35,5 m2, • zieleń – 164,4 m2. Układ komunikacyjny Droga gminna nr 100570L – ul. Pocztowa klasy „D” – dojazdowa, jest powiązana z następującymi drogami: - w km 0+000.00 skrzyżowanie z ul. Janowską - droga powiatowa nr 1155L (droga klasy „L” - lokalna) - poza zakresem opracowania, - w km 0+138.00 skrzyżowanie z ul. Marszałka J. Piłsudskiego – droga powiatowa nr 1167L (droga klasy „L” – lokalna,) - w km 0+197.15 skrzyżowanie z ul. ks. K. Budkiewicza – droga gminna nr 100384L (droga klasy „D” – lokalna). BRANŻA ELEKTRYCZNA Przedmiot opracowania Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia wydzielonego budowanego odcinka ul. Pocztowej pomiędzy ul. marsz. J. Piłsudskiego i ul. K. Budkiewicza na działkach nr ewid. 1408, 1409/2,1418, 3252/2 oraz ul. marsz. J. Piłsudskiego pomiędzy ul. Budkiewicza i Pl. Wolności na działce nr ewid. 1419 w Białej Podlaskiej. Dane elektroenergetyczne Napięcie zasilania 400 V Moc przyłączeniowa 0,800 kW Moc projektowanych opraw 9 x 35 W = 0,315 kW Prąd obciążenia 9 x 0,5 A = 4,5 A System sieci TT Ochrona dodatkowa uziemienie Pomiar energii - istniejący bezpośredni, trójfazowy, jednostrefowy Miejsce przyłączenia do sieci - istniejące oświetlenie wydzielone elektroenergetycznej ul. K. Budkiewicza, słup nr 10 Miejsce dostarczenia energii - urządzenia oświetlenia ulicznego- elektrycznej ul. K. Budkiewicza Informacje techniczne budowy Ułożenie linii kablowej YAKY4x10 mm 2 – 224 m Ułożenie płaskownika FeZn25x4 mm – 191 m Montaż słupów oświetleniowych ST3 – 7 szt Montaż ramion R14 – 9 szt Montaż opraw oświetleniowych 04 ARIES LED 35W - 9 szt Ułożenie rur ochronnych SRS75 – 14 m Ułożenie rur ochronnych A75 – 11m BRANŻA SANITARNA Przedmiot opracowania Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w odcinku ulicy Pocztowej pomiędzy ul. Marsz. J. Piłsudskiego i ul. K. Budkiewicza oraz w zatoce postojowej przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego w Białej Podlaskiej ; nr.dz.1419; 1409/2; 1408, 1412/2;1418 Zakres obejmuje :  Kanał deszczowy średnicy 300mm w odcinku ulicy Pocztowej, włączenie do studni na zaprojektowanym kanale deszczowym średnicy śr.300mm w ul. Piłsudskiego.  Podłączenia zaprojektowanych wpustów deszczowych WU-IIA do zaprojektowanych studni na kanale deszczowym. Charakterystyka kanalizacji deszczowej Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC kl. S SDR 34 SN 8 o ściance litej, łączonych na uszczelkę gumową, zgodnie z PN-80/C-89025 o średnicy :  Kanały deszczowe z rur o średnicy Dn 300mm(315 x 9,2mm)  Podłączenia wpustów deszczowych o średnicy 200mm (200 x 5,9mm) Uzbrojenie kanalizacji stanowią:  Studnie rewizyjne D1,D2 z kręgów żelbetowych wg. KB 4.12.1(6) o średnicy 1000mm z płytą żelbetową nastudzienną , pierścieniem odciążającym żelbetowym i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400kN - wg.PN-87/H-74051/ 00;  Studnia D3 z kręgów żelbetowych wg. KB 4.12.1(6) o średnicy 1000mm z płytą żelbetową nastudzienną , pierścieniem odciążającym żelbetowym i wpustem deszczowym kołnierzowym  Wpusty deszczowe W1,W2,W3 typu WU-IIA z osadnikiem i kratą żeliwna kl.D400kN montowaną z zastosowaniem pierścienia odciążającego . II. UTWARDZENIE POWIERZCHNI GRUNTU NA DZIAŁKACH BUDOWLANYCH Z OBIEKTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY, OGRODZENIEM I OŚWIETLENIEM Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu powierzchni gruntu na działkach budowlanych, budowa obiektów małej architektury, remont, przebudowa i rozbudowa istniejącego ogrodzenia, instalowanie opraw oświetleniowych z liniami zasilającymi na obiektach budowlanych położonych przy ul. Krótkiej 1-3. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 1410/3, 1410/4, 1411/1, 1411/2, 1412/1, 1412/2, 1419 i 3310 przeznaczonych do wykonania robót budowlanych: utwardzenie powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiekty małej architektury, ogrodzenie, oświetlenie oraz pas drogowy ul. marsz. J. Piłsudskiego z przyległym chodnikiem przy budynku Urzędu Miasta. Przed rozpoczęciem inwestycji wykonana zostanie rozbiórka części istniejących utwardzeń, ogrodzenia z siatki w ramach od ul. marsz. J. Piłsudskiego, ogrodzenia panelowego przy budynku biurowym oraz części istniejącego ogrodzenia dzielącego teren. Na terenie utwardzenia, w miejscach wskazanych w projekcie, zaprojektowano umiejscowienie nowych obiektów małej architektury, w tym: ogrodzenia, murka informacyjnego, słupka ozdobnego, postumentu, zadaszenia na rowery, stojaków typu „U”, płotków typu „U”, szlabanu, ławek, koszy na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem (z konta bankowego Wykonawcy na konto Zamawiającego) na konto w Banku Zachodnim WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.1.22.2017.IMO2 na budowę odcinka ulicy Pocztowej pomiędzy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ks. K. Budkiewicza wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach budowlanych, obiektami małej architektury, ogrodzeniem i oświetleniem” do dnia 04.01.2018 r. do godz. 12:00. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz od podwykonawcy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VI. ust. 5 pkt. 5.4.-5.9 SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do siwz. 5. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 5.2. kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarami robót załączonym do SIWZ; 5.3. oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.1-1.5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach