Przetargi.pl
Budowa odcinka ul. Usługowej w Dobrzykowicach z sięgaczami.

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka ul. Usługowej w Dobrzykowicach z sięgaczami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ul. Usługowej w Dobrzykowicach z sięgaczami, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty składają się z 4 zadań: Zadanie nr 1: Budowa drogi gminnej obejmującej część ulicy Usługowej w Dobrzykowicach, zlokalizowaną na działkach o numerach: 286, 290, 291, 297/16, 298, 300/9, wraz z jej odwodnieniem – prowadzonym poprzez zarurowaną część rowu – oznaczonego jako działka nr 287 i kanałem technologicznym, w obrębie Dobrzykowice, gm. Czernica – etap I. Zadanie nr 2: Budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 297/4, 397/7 obręb Dobrzykowice, gm. Czernica – etap II. Zadanie nr 3: Budowa sieci wodociągowej wraz z sięgaczami w ul. Usługowej w Dobrzykowicach na dz. nr 285, 286, 287, 288, 297/4, 297/7, 297/16, 298, 299, 300/9 obręb Dobrzykowice, gm. Czernica. Zadanie nr 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami w ul. Usługowej w Dobrzykowicach na dz. nr 285, 286, 287, 288, 297/4, 297/7, 297/16, 298, 299, 300/9 obręb Dobrzykowice, gm. Czernica. 2. Podstawowy zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 i 2 1. budowę nowych dróg o łącznej długości ok. 990 mb wraz z ich dowiązaniem do istniejącej drogi gminnej i wewnętrznej, 2. budowę odcinka chodnika, 3. budowę i montaż, wraz z podłączeniem do zasilania linii kablowych i lamp oświetlenia ulicznego, 4. budowę systemu odwodnienia projektowanego układu komunikacyjnego, 5 zarurowanie odcinka cieku, 6. budowę kanałów technologicznych, 7. wyniesienie czasowej i stałej organizacji ruchu, 8. skruszenie rur i innych elementów betonowych, 9. wykonanie i pielęgnacja zieleni niskiej, Zadanie nr 3 ( sieć wodociągowa) i 4 (sieć kanalizacji sanitarnej) 1. budowa sieci wodociągowej DN 110mm (o dł. 592 m) oraz, 2. budowa sieci wodociągowej DN 125mm (o dł. 28,6 m) oraz, 3. budowa sieci wodociągowej DN 225mm (o dł. 704,4m) o łącznej długości ok. 1325 m z rur PE 100, SDR 17 przewidzianych do wykonania w wykopie otwartym, 4. budowa sieci kanalizacji sanitarnej DN 200mm o łącznej długości ok. 977,4 m z PVC litego,SN-8, 5. budowa sięgaczy kanalizacyjnych DN 160 od kolektora głównego do granic działek, o łącznej długości 66,9 m z PVC litego,SN-8, 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w punkcie 2. w szczególności: 1. zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. wyniesienie czasowej i stałej organizacji ruchu (Zadanie nr 1 i 2), 5. wykonanie i wyniesienie czasowej organizacji ruchu na odcinku od ul. Stawowej do końca nawierzchni asfaltowej ul. Usługowej (Zadanie nr 3 i 4), 6. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 7. wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (3 egz.), oraz sporządzenie w wersji papierowej i elektronicznej KSIĄŻKI OBIEKTU (PASZPORTU OGÓLNEGO OBIEKTU OŚWIETLENIOWEGO) - wzór wg. zał. do SIWZ (dokumentacja), 8.aktualizacja ewidencji dróg, 9. naprawę sieci drenarskiej i zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 10. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 11. uzyskanie wymaganych dokumentów przez zakład energetyczny (w tym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, umowy kompleksowej), niezbędnych do zasilenia wybudowanego oświetlenia drogowego, 12. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13. obiekty sieciowe, które zostaną wybudowane w ramach inwestycji na sieci wodociągowej: 9 hydrantów nadziemnych DN80, 7 zasuw odcinających, 14. obiekty sieciowe, które zostaną wybudowane w ramach inwestycji na sieci kanalizacji sanitarnej: 23 betonowe studzienki rewizyjne i połączeniowe o średnicach wewnętrznych DN1000 i DN 1200mm, 15. obiekty tymczasowe: wykopy liniowe umocnione, dla ułożenia ww. rurociągów wodociągowych DN110, 125 i 225 mm, o szerokości 1,0 m, wykopy liniowe umocnione, dla ułożenia ww. rurociągów kanalizacyjnych DN200mm, o szerokości 1,1 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111220-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009, w opisie przelewu należy wskazać nazwę i nr postępowania, na które wadium jest wnoszone. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach