Przetargi.pl
Budowa odcinka ul. Ogrodowej (pomiędzy ul. Młyńską i ul. Nad Dworcem) w Brusach

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3969302 , fax. (052) 3969303
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. (052) 3969302, fax. (052) 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka ul. Ogrodowej (pomiędzy ul. Młyńską i ul. Nad Dworcem) w Brusach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ww. zadnie obejmuje budowę utwardzonej nawierzchni części ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Młyńskiej do ul. Nad Dworcem w Brusach wraz z.: kanalizacją deszczową od Dist.1 do D68, kolektorem sanitarnym od Sist. 7 do S 11, siecią wodociągową od węzła 6 (włączenie do istniejącej sieci) do węzła 7, oświetleniem ulicznym: ułożenie kabla oświetleniowego z fundamentami na odcinku od słupa 3/4 do słupa 3/8 (bez demontażu), przebudową urządzeń energetycznych: od złącza 801 do złącza 804 ułożyć kabel ze złączami pomiarowymi (bez demontażu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; Wykonawca musi posiadać odpowiednią kadrę niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. Kierownika budowy (posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi, 5 lat pracy w branży drogowej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy), Kierownika robót (posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 2 lata pracy w branży instalacyjnej elektrycznej), Kierownika robót (posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, 2 lata pracy w branży instalacyjnej sanitarnej). Ww. osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)Nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie na formularzu (załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ. 5)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a)wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi (kierownik budowy); b)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót); c)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót). 6)Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia (opisane w pkt 3) 7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich wartości - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach