Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
- Data zamieszczenia: 2019-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
Aleja Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 13 435-02-12
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu gm. Iwonicz-Zdrój – etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia pn.: "Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu gm. Iwonicz-Zdrój – etap I” obejmuje: 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu odcinek A-B - roboty ziemne poprzez wykopy wykonane w celu ułożenia sieci wodociągowej wraz z przyłączami, - budowa odcinka A-B sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11PN o śr. 90*8,2 mm, - wykonanie przyłączy z rur PE 100 SDR 11PN o śr. 32*3,0 mm , - podłączenie instalacji do sieci wodociągowej, - wykonanie podsypki i obsypki kanałów rurowych z materiałów sypkich, - ażurowe umocnienia ścian wykopów celem prowadzenia prac zgodnie z zasadami BHP, - oznakowanie trasy wodociągu, oraz oznakowanie zamontowanych zasów, - wykonanie próby szczelności, płukanie i dezynfekcja wykonanej instalacji, - zasypanie i zagęszczenie wykopów, - plantowanie i odtworzenie powierzchni terenu 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu odcinek A-B - demontaż istniejących kanałów instalacyjnych PCV, - demontaż istniejącej studzienki PCV, - roboty ziemne poprzez wykopy wykonane w celu ułożenia sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, - budowa odcinka A-B sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC SDR34 SN 8 o średnicy 200*5,9 mm, - wykonanie przyłączy z rur PVC SDR34 SN 8 o średnicy 200*5,9 mm, - montaż studzienek kanalizacyjnych PCV, - podłączenie sieci kanalizacyjnej do istniejącej studzienki, - wykonanie podsypki i obsypki kanałów rurowych z materiałów sypkich, - ażurowe umocnienia ścian wykopów celem prowadzenia prac zgodnie z zasadami BHP, - oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej, - wykonanie próby szczelności oraz płukanie wykonanej sieci, - zasypanie i zagęszczenie wykopów, - plantowanie i odtworzenie powierzchni terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, poprzez wytyczenie przebiegu wykonywanych sieci wraz z przyłączami oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA ! Zamieszczone jako załączniki do siwz opisy techniczne oraz dokumentacja projektu budowlanego dotyczą całego zadania pn. "Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w obrębie ul. Zadwór w Iwoniczu gm. Iwonicz-Zdrój”. Oferent do wyceny etapu I winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach, opisie przedmiotu zamówienia, wybranych elementach dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (przedmiary zawierają uaktualniony zakres do realizacji w I etapie). Zakres prac obejmuje budowę odcinka A-B, Szczegółowy zakres został przedstawiony w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót będących załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia oraz zakresem Etapu I. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej, dzwonnicy wraz z remontem, utwardzeniem terenu, ogrodzenia w Zadusznikach.
Dodano: 2024-07-23 - Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12