Przetargi.pl
„Budowa odcinka sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w Krzykałach oraz Mingajnach” SA.270.1.2016

Nadleśnictwo Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, ul. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2421149 , fax. 55 2422902
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Orneta
    ul. 1 Maja 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2421149, fax. 55 2422902
    REGON: 170053875
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa odcinka sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w Krzykałach oraz Mingajnach” SA.270.1.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Pakiet 1. Budowa odcinka sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w Krzykałach na działkach nr 64 obręb; KRZYKAŁY, 3342/1 obręb : AUGUSTYNY, 3341/1 obręb: AUGUSTYNY, 3340/1 obręb : AUGUSTYNY, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz warunkami pozwolenia na budowę nr Decyzja Nr Or/292/2016r., z dnia 4 listopada .2016r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim, znak sp. BiA.6740.255.2016. Pakiet 2. Budowa odcinka sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego w Mingajnach na działkach nr 355/2, 203/4, 35/1, 203/6, 3136/3, 3135/1,210/4, 3134/7 obręb: MINGAJNY, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz warunkami pozwolenia na budowę nr Decyzja Nr Or/293/2016r., z dnia 4 listopada .2016r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim., znak sp. BiA.6740.256.2016.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:: I) dla Pakietu I 3 000,00 zł II) dla Pakietu II 5 500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359) Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas nr rachunku: 15203000451110000002768700 z dopiskiem: „WADIUM WODOCIĄGI, Pakiet……” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie - pokój nr 6). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej/poręczenia musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach