Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci wodociągowej DN 110 mm w miejscowości Droszków – ul. Porzeczkowa, gmina Zabór

Gmina Zabór ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 321 83 00 , fax. 68 321 83 01
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
    ul. Lipowa 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 68 321 83 00, fax. 68 321 83 01
    REGON: 97077007640000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci wodociągowej DN 110 mm w miejscowości Droszków – ul. Porzeczkowa, gmina Zabór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej przy ulicy Porzeczkowej w miejscowości Droszków w gminie Zabór. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - rurociągu ø 110 mm z rur PE 100 SDR 17 - dł. 953, 50 mb, - rurociągu ø 90 mm z rur PE 100 SDR 17 - dł. 15,0 mb. W ramach zamówienia Wykonawca zainstaluje też znajduje się też: - zasuwy wodociągowe ø 100 mm – kpl. 6, - zasuwy wodociągowe przy hydrantach ø 80 mm – kpl. 9, - hydranty pożarowe, nadziemne Ø 80 mm – szt. 9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji niniejszego zamówienia określa dołączona dokumentacja budowlana wraz z pozwoleniem na budowę. Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do ZO. 2) dowód wniesienia wadium, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załączników Nr 2 i 3 do ZO. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 8) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - (wg załącznika Nr 5); 9) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - (wg załącznika Nr 6) - uwaga: powyższe oświadczenie Wykonawcy bez wezwania mają obowiązek złożyć w ciągu 3 dni od daty otwarcia ofert lub dołączyć do oferty; 10) oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej do wykonania zamówienia –(wg załącznika Nr 5); 11) informacje o wykonanych zamówieniach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy prace te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; informacja ta powinna poświadczyć spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 5.2. p.pkt 3) lit. b) ( w.g. załącznika nr 5); 12) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –(wg załącznika nr 5). 13) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określona w pkt 5.2. ppkt 4) lit b) ZO, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 14) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 5.2.ppkt 4) lit a). ZO. 15) zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru, -(załącznik Nr 4), 16) zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców –(wg załącznika nr 5); 17) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady ponoszenia solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia; 18) szacunkowe zestawienie kosztów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach