Przetargi.pl
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 032 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przy ulicy Krótkiej w Lyskach, w tym: - budowa kolektora S PVC ? 200 - 56 m, - budowa kolektora RK PVC ? 200 - 263 m, - odgałęzienia do granicy posesji PVC ? 160 109,5 m, - RAZEM 428,5 m, - studnie kanalizacyjne typ Romold lub równoważne - 15 szt, - przejście pod drogą powiatową i włączenie się do istniejącej kanalizacji sanitarnej - obsługa geodezyjna, WAŻNE: przedmiar robót obejmuje 14 szt studni kanalizacyjnych, natomiast do oszacowania wartości zamówienia należy przyjąć studnie kanalizacyjne w ilości 15 szt. Dodatkowa studnia ? 1000 usytuowana zostanie na kolektorze głównym RK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy. 3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji. 4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach min. dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych (budowa sieci kanalizacji sanitarnych) o wartości min. 500.000 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I a) Formularz ofertowy, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców. e) Parafowany na każdej stronie wzór umowy, f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy), h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, i) Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa j) Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 200 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty, II k) Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach