Przetargi.pl
BUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 3206P ŁUCZYWNO - DRZEWCE

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 3206P ŁUCZYWNO - DRZEWCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 3206P Łuczywno - Drzewce" 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV. 3. Zakres robót budowlanych dla branży drogowej obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe, roboty przygotowawcze (usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórki elementów dróg), ROBOTY ZIEMNE – wykonanie wykopów z transportem ziemi z ukopu na odległość do 10 km oraz ze złożeniem w hałdy – wykonanie nasypów ODWODNIENIE – oczyszczenie istniejących przepustów pod zjazdami PODBUDOWY, NAWIERZCHNIE konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 - 4 cm, warstwa wiążąca z AC 16 W 35/50 - 4 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm, konstrukcja jezdni na poszerzeniach, zjazdach publicznych oraz odtworzenie nawierzchni po budowie kanalizacji deszczowej: warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 - 4 cm, warstwa wiążąca z AC 16 W 35/50 - 4 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm, wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem o Rm=2,5 Pa - 20 cm, konstrukcja zjazdu indywidualnego: warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 - 4 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 20 cm, konstrukcja chodnika: kostka betonowa bezfazowa grubości 8 cm na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) oraz podbudowie z mieszanki betonowej klasy C8/10 o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE rowy: pogłębianie i oczyszczanie, profilowanie skarp i dna, umacnianie skarp przy w wylotach przepustów i kanalizacji deszczowej URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe tradycyjne i aktywne (oświetlenie przejść dla pieszych, aktywne znaki D-6, tablice prowadzące U-3e zasilane solarnie), ELEMENTY ULIC – ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem – ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem ZIELEŃ nasadzenia rekompensacyjne drzew plantowanie powierzchni gruntu Powierzchnie zaprojektowanych urządzeń pasa drogowego: Elementy pasa drogowego Ilości Jezdnia 24 674,40 m2 Zjazdy publiczne 2 327,54 m2 Zjazdy indywidualne 950,78 m2 Chodniki 102,41 m2 Zieleń 54 009,78 m2 Pobocze 8 430,00 m2 Rowy 134,73 m 4. Zakres robót budowlanych dla branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, przebudowa wodociągu obejmuje: 1) Kanalizacja deszczowa Projektowana kanalizacja deszczowa składa się z dwóch odcinków odprowadzających wody opadowe w jednym kierunkach, do rowu: Ilości poszczególnych elementów: – sieć kd rur PVC-U dn 400 x 11,7mm Lita PCV_U - 170 m – przykanaliki z rury PCV-U dn200 - 63 m – studnię betonowe dn1200 mm, z włazem żeliwnym, kl. d400 - 8 szt. – wpusty drogowe betonowe dn500 mm z osadnikiem min. 50 cm 12 szt – osadnik OS-O 1500/3,0 i separator koalescencyjny z by-passem ESK-B II 15/150/400. Odwodnienie istniejącej ulicy i chodników odbywa się za pomocą wpustów ulicznych z osadnikiem min 0,5 m, podłączonych do istniejącej i projektowanej kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej. 2) Sieć wodociągowa W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę 4 odcinków sieci wodociągowej w skład której wchodzą odcinki: – 3 odcinki sieci wodociągowej o średnicy 110x10,0 PE100, SDR11 PN16 o długości L= 558,5 m, – 1 odcinek o średnicy 63x5,8 PE100, SDR11 PN16 – o długości L= 18,5 m Po przełożeniu wodociągu należy wykonać analizę bakteriologiczną dopuszczającą wodę do spożycia. 5. Zakres robót budowlanych dla branży telekomunikacyjnej obejmuje: W celu usunięcia kolizji telekomunikacyjnych z projektowaną budową odcinka drogi powiatowej zaprojektowano nowe trasy kabli telekomunikacyjnych w sposób nie kolidujący z projektowanymi elementami drogi oraz zabezpieczenie kabli rurami osłonowymi dwudzielnymi. Zakres rzeczowy - branża telekomunikacyjna Ilości budowa rurociągu kablowego 2xRHDPE 30mm 442,00 m budowa kabla światłowodowego 24J 442,00 m budowa kabli ziemnych 673,70 m układanie rur osłonowych dwudzielnych 220,70 m budowa przepustów 110 mm 46,30 m przekładanie kabli i rurociągu 80,90 m 6. Zakres robót budowlanych dla branży energetycznej obejmuje: Zakres robót obejmuje dostosowanie istniejących linii napowietrznych do wymagań odległościowych oraz wykonanie niezbędnych obostrzeń w tym: – linii napowietrznej SN 15kV Koło Ruchenna - Budzisław (ciąg 07001/10, przęsło: stanowisko słupowe nr 118 - stanowisko słupowe nr 117), – linii napowietrznej SN 15kV Koło Ruchenna - Budzisław (ciąg 07001/10), odgałęzienie kier stacja trafo nr 70116 (przęsło: stanowisko słupowe nr 2 - stanowisko słupowe nr 3), – linii napowietrznej SN 15kV Koło Ruchenna - Budzisław (ciąg 07001/10), odgałęzienie kier stacja trafo nr70110 (przęsło: stanowisko słupowe nr 118 - stanowisko słupowe nr 1), – nie zachodzi konieczność przebudowy linii napowietrznej WN 110kV Koło -Ślesin - 50/B-2 P+5-49/B-2 P+2,5 7. Wymagany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowy realizacji robót wynikający ze zobowiązania zawartego w umowie o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych zawarto w tabeli poniżej: Lp Elementy i rodzaje robót Termin realizacji (miesiąc, rok) od do 1 Roboty przygotowawcze VI.2020 V.2021 2 Roboty ziemne VI.2020 XI.2020 3 Odwodnienie II.2021 III.2021 4 Podbudowy VIII.2020 III.2021 5 Nawierzchnie III.2021 V.2021 6 Roboty wykończeniowe II.2021 IV.2021 7 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu IV.2021 V.2021 8 Elementy ulic II.2021 III.2021 9 Zieleń drogowa IV.2021 V.2021 10 Przebudowa sieci telekomunikacyjnej VI.2020 VI.2020 11 Kanalizacja deszczowa VIII.2020 XI.2020 12 Przebudowa wodociągu VI.2020 IX.2020 13 Branża elektryczna VI.2020 VII.2020 W przypadku konieczności wykonania zakontraktowanych robót przed wymaganym terminem realizacji, ich rozliczenie nastąpi zgodnie z harmonogramem rzeczowym. 8. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, dokumentacja techniczna kanalizacji deszczowej, projekt budowlany branży energetycznej i telekomunikacyjnej, kosztorys ofertowy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 9. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz.110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) prowadzenie robót pod ruchem drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, e) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, f) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, g) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, h) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, i) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego. 11. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty sporządzonej w oparciu o kosztorys ofertowy, jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 12. Zamawiający przewiduje uruchamianie płatności na rzecz Wykonawcy zgodne z harmonogramem wypłat na rzecz Wykonawcy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych wg poniższego harmonogramu finansowania : Lp. Elementy i rodzaje robót Terminy płatności 1 roboty przygotowawcze - 90% roboty ziemne - 40% branża telekomunikacyjna - 100% przełożenie wodociągu - 50% branża elektryczna - 100% VII.2020 2 roboty przygotowawcze - 5% roboty ziemne - 50% podbudowy - 10% kanalizacja deszczowa - 40% przełożenie wodociągu - 50% IX.2020 3 roboty ziemne - 10% podbudowy - 50% kanalizacja deszczowa - 60% XI.2020 4 odwodnienie - 100% podbudowy - 40% roboty wykończeniowe - 80% elementy ulic - 100% III.2021 5 nawierzchnie - 50% roboty wykończeniowe - 20% IV.2021 6 roboty przygotowawcze - 5% nawierzchnie - 50% urządzenia bezpieczeństwa ruchu - 100% zieleń drogowa - 100% VI.2021
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ). 2. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: – Powiat Kolski, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, NIP: 6662059662 – Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składana ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: – pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 77 1090 1203 0000 0001 0967 1907 – poręczeniach bankowych – poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowej, – gwarancjach bankowych – gwarancjach ubezpieczeniowych – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2019.310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, jak również Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu poprawnego harmonogramu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3 niniejszej siwz. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach