Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi od miejscowości Kozaki do obiektu pompowni wody

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6156000 , fax. 87 6150800
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6156000, fax. 87 6150800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi od miejscowości Kozaki do obiektu pompowni wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej na odcinku od drogi powiatowej Kozaki-Wrotkowo do obiektu pompownia wody Droga gminna na odcinku od drogi powiatowej Kozaki-Wrotkowo do obiektu pompownia wody jest w złym stanie technicznym. Nawierzchnia drogi na odcinku 1 km żwirowa dalej gruntowa. Niedostateczne odwodnienia w postaci rowów i przepustów pod koroną drogi powoduje, że droga w okresie wiosennym jest miejscami nieprzejezdna i tworzą się koleiny. 3. STAN PROJEKTOWANY 3.1. PRZEBIEG TRASY Początek opracowania drogi gminnej przyjęto w odległości 400 m od drogi powiatowej Kozaki-Wrotkowo w m. Kozaki i nadając km roboczy 0+000 Koniec opracowania drogi przyjęto w km roboczym 1+800 tj. obiekt pompowania wody. Długość drogi do przebudowy 1,800 km. Zaprojektowano 13 łuków poziomych od R-15 m do R-600. 3.2. NIWELETA DROGI Niweletę drogi zaprojektowano z dostosowaniem do przebiegu niwelety nawierzchni istniejącej. Korekty niwelety wykonano na łukach pionowych celem zapewnienia płynności trasy. Wpisano łuki pionowe o promieniach od 1000 do 6000 m. 3.3. ROBOTY ZIEMNE Bilans robót ziemnych przedstawia się następująco: a) Wykopy - 6 557,63 m3 b) Nasypy - 5 380,75 m3 Różnicę w ilości 1 176,88 m3 gruntu kat. II należy dowieść z dokopu 3.4. PRZEKRÓJ NORMALNY DROGI Przekrój poprzeczny rozpatrywanego odcinka drogi przedstawia się następująco: szerokość drogi - 6,00 m spadek poprzeczny jezdni i=3%, pochylenie skarp nasypów i wykopów 1:1,5 głębokość rowów przydrożnych 0,70 m poniżej krawędzi korony drogi 3.5. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI Zaprojektowano nawierzchnie żwirową szerokości 6,00 m z następująco konstrukcją nawierzchni: 1. na odcinku od km 0+000 do km 1+400: nawierzchnia żwirowa górna grub. 16 cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa 2. na odcinku od km 1+000 do km 1+400: nawierzchnia żwirowa górna grub. 16 cm, nawierzchnia żwirowa dolna grub. 10 cm, istniejąca nawierzchnia gruntowa 3. na odcinku od km 1+400 do km 1+800: nawierzchnia żwirowa górna grub. 16 cm, nawierzchnia żwirowa dolna grub. 10 cm, warstwa odsączająca z pospółki grub. 20 cm. grunt nasypowy grupy G1 3.6. ODWODNIENIE Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków nawierzchni, poboczom drogi do rowów przydrożnych. Odprowadzenie wody opadowej z rowów przydrożnych do istniejących naturalnych zbiorników retencyjnych lub wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. Grunty uzyskane z wykonania rowów częściowo nadają się do ponownego wbudowania w nasyp (poszerzenie drogi). Pozostały grunt należy odwieść na miejsce wskazane przez inwestora. W celu poprawy odwodnienia zaprojektowano nowe lub przebudowano 6 przepustów pod koroną drogi: - km 0+171 - przepust PCV dwuścienny 80 cm - 9,0 m - km 0+249 - przepust PCV dwuścienny 80 cm - 15,0 m - km 0+558 - przepust PCV dwuścienny 60 cm - 9,0 m - km 0+955 - przepust PCV dwuścienny 60 cm - 9,0 m - km 1+105- przepust PCV dwuścienny 60 cm - 9,0 m - km 1+505 - przepust PCV dwuścienny 60 cm - 9,0 m Łączna długość przepustów wynosi 80 cm -24 mb; 60cn - 48 mb 3.7. SKRZYŻOWANIA I ZJAZDY Zaprojektowano 10 szt. zjazdów gospodarczych z rur dwuściennych PCV o średnicy 40 cm o długości po 9,0 m każdy ze zjazdów i 3 zjazdy gospodarcze z rur dwuściennych PCV o średnicy 31,5 cm . Dokładna lokalizacja zjazdów zostanie uzgodniona z właścicielami przyległych gruntów do drogi w trakcie wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wadium. 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 25.07.2013 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj 25.07.2013 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach