Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową w ul. Pułaskiego wraz z sięgaczem

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową w ul. Pułaskiego wraz z sięgaczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa odcinka drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową w ul. Pułaskiego wraz z sięgaczem”. Obszar inwestycji położony jest pomiędzy ul. Czecha a sięgaczem ul. Pułaskiego w Oleśnicy. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do przetargu oraz opisany jest poniżej. Ze względu na istniejące zagospodarowanie bezpośrednio przyległych działek do realizowanego odcinka pasa drogowego, przed przystąpieniem do prac należy sprawdzić rzędne wysokościowe zaprojektowanej drogi w stosunku do terenów przyległych. Ewentualne różnice i powstałe rozbieżności należy zgłosić Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu, w celu dokonania ewentualnych korekt przed realizacją robót. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma zrealizować m.in.: a) drogę szerokości 5,0 m i długości ok. 340 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm wraz ze zjazdami na posesję z kostki betonowej grafitowej gr. 8 cm o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych (od 4 do 5 m) i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową oraz z istniejącymi zjazdami. Ze względu na zagospodarowanie bezpośrednio przyległych działek istniejący chodnik z lewej strony wzdłuż ul. Pułaskiego na realizowanym odcinku od ul. Czecha do sięgacza należy rozebrać i wykonać nowy z krawężnikami obniżonymi w stosunku do dokumentacji i wystającymi na wysokość ok. 6 cm od poziomu jezdni oraz o wysokości 12 cm od terenu zieleni na odcinku pomiędzy ul. Czecha i ul. Deyny (na tym odcinku nie wykonujemy chodnika, tylko pobocze gruntowe obsiane trawą analogicznie jak pobocze gruntowe z prawej strony w sięgaczu). Natomiast zaprojektowany chodnik z prawej strony ul. Pułaskiego należy wykonać wyłącznie na odcinku od ul. Deyny (z krawężnikiem obniżonym w obrębie skrzyżowania) do sięgacza z krawężnikiem wystającym na wysokość ok. 6 cm wzdłuż jezdni (analogicznie jak przy chodniku z drugiej strony). Z kolei na połączeniu ul. Pułaskiego z ul. Czecha o nawierzchni asfaltowej, wzdłuż skrzyżowania z ul. Deyny, na wyprowadzeniu i zakończeniu skrzyżowania ul. Pułaskiego z sięgaczem i połączeniem z istniejącą nawierzchnią asfaltową oraz w sięgaczu ul. Pułaskiego wzdłuż projektowanego chodnika i na wjazdach na posesję należy wykonać krawężnik najazdowy o wysokości 2 cm nad poziom jezdni, b) rozbiórkę istniejącej jezdni o nawierzchni z frezowiny bitumicznej w ul. Pułaskiego i w sięgaczu oraz istniejący chodnik z lewej strony w ul. Pułaskiego z kostki betonowej na realizowanym odcinku, c) kanalizację deszczową na odcinku od istniejącej studni D10 do D15 z rur PP fi 500 mm w ul. Pułaskiego oraz od studni D10 do D28 z rur PVC fi 250 mm, wraz z przykanalikami do wpustów ulicznych i przyłączami z rur PVC fi 160 mm do granicy działek zakończonymi zaślepkami oraz odwodnieniem liniowym w sięgaczu ul. Pułaskiego o szerokości dostosowanej do szerokości istniejącego zjazdu. Ze względu na przesunięcie, w stosunku do dokumentacji, istniejącej studni D10 w kierunku ul. Kusocińskiego (rzędna dna studni wg aktualnego układu współrzędnych to 149,55), należy zrobić z tej studni w kierunku sięgacza ul. Pułaskiego odnogę pod innym kątem i przenieść studnię w sięgaczu - D24 w miejsce trójnika T21a, gdzie jest wpięty wpust WP40a (zgodnie z załączonym rysunkiem), bez zmian w spadkach, d) zagospodarowanie terenów zielonych należy wykonać z 15 cm warstwy humusu obsianego trawą odmiany wolno rosnącej – parkowej lub sportowej, e) trwałe usunięcie wszystkich krzewów i niewielkich drzew wraz z karczowaniem pni w pasie drogowym w ul. Pułaskiego i w sięgaczu oraz podcięcie gałęzi istniejących drzew wysokich w obrębie pasa drogowego do wysokości ok. 3 m od poziomu gruntu, f) wywiezienie i utylizacja materiału z rozbiórek wykonanych w pasie drogowym oraz rozplantowanie, wyrównanie i uporządkowanie terenu w obrębie wykonywanych robót, g) regulację poziomu posadowienia istniejących elementów uzbrojenia terenu (studnie, zasuwy, skrzynki, klucze, trzpienie zasuw, hydranty, słupy oświetleniowe, itp.) do nowego zagospodarowania terenu, h) uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym, dla których niezbędna będzie ingerencja w lokalizację w związku z realizacją robót oraz wszelkie koszty z tym związane, i) zabezpieczenie istniejących odkrytych kabli rurami ochronnymi, j) oczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną na kolor szary słupów stalowych w sięgaczu ul. Pułaskiego, k) uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas robót oraz wystąpienie o zajęcie pasa drogowego do zarządcy drogi, l) opracowanie docelowej organizacji ruchu w postaci progu zwalniającego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz znaku D-4a w sięgaczu ul. Pułaskiego wraz z uzyskaniem zatwierdzenia, m) po wykonanych robotach uporządkować teren w obrębie wykonywanych prac oraz ewentualne zajmowane tereny przyległe, za zgodą właścicieli działek. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/14/2020” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach