Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi gminnej w ul. Matejki w Dębnie.

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7603001 do 4, , fax. 957 602 030
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7603001 do 4, , fax. 957 602 030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debno.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi gminnej w ul. Matejki w Dębnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie polega na budowie odcinka drogi gminnej nr 775034Z, w ul. Matejki w Dębnie, o łącznej długości 215m, i obejmuje wykonanie : 1.1.) Robót drogowych w tym:  a) roboty przygotowawcze obejmujące m.in: roboty pomiarowe, usunięcie drzew szt. 6, roboty ziemne i rozbiórkowe, ochrona istniejących drzew;  b) roboty ziemne – wykonanie wykopów i nasypów;  c) wykonanie jezdni dla ruchu KR2 o szerokości 5,0m i 7,6m, z nawierzchnią bitumiczną gr. 12 cm, o powierzchni łącznej ok. 1247m²;  d) wykonanie chodników, parkingów i zjazdu, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, o łącznej powierzchni ok. 1762m²;  e) wykonanie terenów zielonych (trawnik) o powierzchni ok. 150 m²;  f) wykonanie oznakowania pionowego w ilości 24 szt. słupków i 39 tarcz znaków drogowych;  g) wykonanie oznakowania poziomego o pow. ok 66,3 m²;  h) montaż rur ochronnych dwudzielnych o łącznej długości 410m;  i) regulacja istniejących studzienek telefonicznych szt.6 i skrzynek ulicznych zaworów gazowych szt. 6. 1.2.) Robót sanitarnych obejmujących:  a) roboty rozbiórkowe kanalizacji i wodociągu;  b) budowę sieci kanalizacji deszczowej – grawitacyjnej, w tym wykonanie rurociągów z rur PCV o łącznej długości 126m i z rur kamionkowych o łącznej długości 209m, studni rewizyjnych betonowych szt.21, studzienek tworzywowych szt. 1 oraz studzienek ściekowych szt. 19;  c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej, w tym wykonanie: rurociągów z rur kamionkowych o łącznej długości 230,5m, studni rewizyjnych betonowych szt.14 oraz studzienek tworzywowych szt.2;  d) budowę sieci wodociągowej, w tym wykonanie: rurociągów z rur PE o łącznej długości ok. 77,6m, z rur żeliwnych o łącznej długości ok. 185,2m i wraz z armaturą w postaci zasuw 13 szt. i hydrantów nadziemnych 2 szt.. 1.3.) Robót elektrycznych obejmujących przebudowę oświetlenia ulicznego w tym wykonanie: linii kablowej 568m, montaż lamp szt.10. 2) Wykonawca w imieniu i na rzecz Zamawiającego zawiadomi Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Myśliborzu, o zakończeniu ww. budowy objętej decyzją 61/2019 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i uzyska zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia i jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków wymienionych w pkt III.1 niniejszego ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w wymienionym w pkt III.3 oświadczeniu. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli takie powiązania istnieją).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach