Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi gminnej ulicy Pod Lasem w Miejscowości Lubnów odcinek od ul. Leśnej do ul. Konwaliowej w km 2+277 – do km 2+677

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi gminnej ulicy Pod Lasem w Miejscowości Lubnów odcinek od ul. Leśnej do ul. Konwaliowej w km 2+277 – do km 2+677
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie będzie realizowane na podstawie projektu budowlanego - zamiennego dla zadania "Budowa ścieżek rowerowy trasą dawnej kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - odcinek A. Uraz - Siemianice". 1. Opis budowy drogi gminnej ul. Pod Lasem dz. nr 460/1, 460/2, 69/1, 68/4, 549/6, 549/27, 63/7, 63/15, 63/16 AM-1 obręb Lubnów, o długości 400,00 m i szerokości 5,0 m. Stan istniejący Istniejąca droga gminna ul. Pod Lasem na odcinku 400m objętym opracowaniem posiada nawierzchnie gruntową wzmocnioną gruzem budowlanym. Droga gminna nie posiada poboczy. W obrębie pasa drogi gminnej występuje liczne zadrzewienie oraz gęste zakrzaczenie. Przedmiotowe drogi znajdują się na terenie Gminy Oborniki Śląskie w miejscowości Lubnów. Droga gminna łączy miejscowość Uraz z miejscowością Nowosielce). Po stronie północnej droga graniczy z terenem leśnym natomiast od strony południowej graniczny z działkami budowlanymi. Wytyczne Inwestora: • Nawierzchnia jezdni i skrzyżowań - bitumiczna - Kategoria ruchu KR1 - KR2 • Nawierzchnia zjazdów indywidualnych - bitumiczna • Pobocza gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym szerokości 0,75m Projekt zagospodarowania terenu Opracowanie obejmuje projekt budowlany zamienny zaprojektowanej ścieżki rowerowej w ramach zadania "Budowa ścieżek rowerowych trasą dawnej kolei wąskotorowej w powiatach trzebnickim i milickim - odcinek A. Uraz - Siemianice" na odcinku od km 2+277 do km 2+677. Zmiany projektu zagospodarowania terenu obejmują budowę drogi gminnej ul. Pod Lasem oraz skrzyżowania z ul. Konwaliową. Początek opracowania znajduje się w km 2+277 a kończy się w km 2+677 zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją nr 460/15 z dnia 16 czerwca 2015 r. Od km 2+277 do km 2+677 projektuje się jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 5m. Projektuje się obustronne pobocze gruntowe wzmocnione mieszanka niezwiązaną z kruszywem C90/3 szerokości 0,75m. Na całym odcinku budowanej drogi projektuje się jednostronny spadek poprzeczy o wartości 2%. Zakres robót Roboty ziemne i rozbiórkowe: - roboty ziemne związane z budową jezdni oraz skrzyżowań Wykonanie konstrukcji jezdni, skrzyżowań: - ułożenie warstwy z piasku; - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie; - wykonanie warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego Rozwiązania projektowe prezentują następujące rysunki: Orientacja - rys nr 1 Plan sytuacyjny , skala 1:500 rys. nr 2 Przekroje konstrukcyjne skala 1:25 rys 3 Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie pozwolenia na budowę obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. c) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami kruszyw zasuw wodociągowych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałego poziomu drogi. d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach