Przetargi.pl
Budowa oczyszczaloni ścieków i kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami dla miejscowości Stara Sobotka,Rochów,Radzyń

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2734121 , fax. 063 2734373
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21 21
    99-150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 063 2734121, fax. 063 2734373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczaloni ścieków i kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami dla miejscowości Stara Sobotka,Rochów,Radzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w elementów z podziałem na etapy: 1. ETAP I: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Sobótka w zakresie: - zbiornik SBR - roboty budowlane - zagęszczacz osadu -roboty budowlane - zbiornik retencyjny (P-2) - roboty budowlane - budynek socjalno-techniczny - zieleń, - roboty elektryczne, - poletko do składania osadu, - instalacje - rurociągi technologiczne, - punkt zlewny - roboty instalacyjne - instalacje - przepompownia ścieków P-1 - instalacje i technologia - pomieszczenie sita, - instalacje - zbiornik retencyjny z komorą zasuw, - instalacje - reaktor SBR, - instalacje - zagęszczacz osadu - instalacje - wod-kan i wentylacji w budynku socjalnym - wyposażenie BHP, p.poż i laboratoryjne do oczyszczalni ścieków - obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą oczyszczalni, - rozruch technologiczny oczyszczalni 2. ETAP II: a) Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla miejscowości Stara Sobótka, Rochów i Radzyń: - kanalizacja grawitacyjna, - kanalizacja tłoczna, - kanalizacja ciśnieniowa, - przykanaliki grawitacyjne do granic, - przykanaliki ciśnieniowe do granic, - przykanaliki grawitacyjne od granic, - przykanaliki ciśnieniowe od granic, - przebudowa sieci wodociągowej, - przebudowa przyłączy wodociągowych, - przepompownie P1, P2, P3, b) Przyłącza, drogi, place i ogrodzenie przy oczyszczalni ścieków: - przyłącze wodociągowe, - wylot, - kanał ścieków oczyszczonych, - roboty ziemne oraz nasadzenia, - plac, droga i ogrodzenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wraz z składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 100000.00 zł (slownie sto tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum po jednym zamówieniu w zakresie: - wykonania kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 2.500.000,00 zł. - w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków o wartości minimum 2.000.000,00 zł. a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie: konstrukcyjno-budowlanych, sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacji, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej równej kwocie, za jaką oferują wykonanie zamówienia. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość, za jaką oferuje wykonanie zamówienia publicznego - składa wraz z polisą oświadczenie, w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) załączą wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca te same lub lepsze parametry techniczno-eksploatacyjne i jakościowe ujęte w dokumentacji projektowej oraz złożenia oświadczenia (wg. wzoru załącznik nr 6 do SIWZ) - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ stosując formułę spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 4 do SIWZ f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 5 do SIWZ, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 5a do SIWZ, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna na dzień składania ofert. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość, za jaką oferuje wykonanie zamówienia publicznego - składa wraz z polisą oświadczenie, w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia j) wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca te same lub lepsze parametry techniczno-eksploatacyjne i jakościowe ujęte w dokumentacji projektowej oraz złożenia oświadczenia (wg. wzoru załącznik nr 6 do SIWZ) - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. W tym przypadku wykonawca sporządzi szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający pełny oferowany zakres rzeczowy z uwzględnieniem wyspecyfikowanych w wykazie urządzeń bądź materiałów 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy?stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2) lit. a), spełnił minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie lub jeden wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie kanalizacji sanitarnych, a drugi w zakresie oczyszczalni ścieków, warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 4) - musi spełnić każdy z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI - mogą być spełnione łącznie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. VII ppkt.1 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabow.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach