GMINA RECZ ogłasza przetarg
- Adres: 73-210 Recz, ul. Ratuszowa 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 765 4461 , fax. 95 765 4461
- Data zamieszczenia: 2023-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RECZ
ul. Ratuszowa 17
73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 765 4461, fax. 95 765 4461
REGON: 210966941 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z KANALIZACJĄ SANITARNĄ ORAZ MODERNIZACJĄ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. POMIEŃ GM. RECZ W SYST. ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakresie oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej:Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac w zakresie branży sanitarnej polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, wraz z oczyszczalnią ścieków.Zakres zamówienia:- sporządzenie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków,- sporządzenie projektu budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami wraz z pozwoleniem na budowę i pozwoleniem na użytkowanie (w tym uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji celu publicznego),- sporządzenie projektów wykonawczych,- obsługę geodezyjną,- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów,- dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniamiścieków- wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, chodnikami, oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu- przeprowadzenie wymaganych prób i badań- inwentaryzację powykonawczą,- nadzór autorski projektanta,W zakresie stacji uzdatniania wodyZamówienie obejmuje i wykonanie prac w zakresie branży budowlanej polegających na:a) remont tynków wewnętrznych:-istniejące wyprawy usunąć-wykończenie ścian i sufitów z wykonać z zaprawy tynkarskiej mineralno-polimerowej na podłożu cementowo-wapiennym szpachlowanym i zagruntowanym preparatem.-malowanie farbą emulsyjną akrylowąb) remont wykończenia podłogi:-istniejąca warstwa wykończeniowa podłogi zostanie usunięta-wykończenie podłogi wykonać z płytek ceramicznych, terakota lub gres, na prawie klejowejZamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac w zakresie branży sanitarnej polegających na:Remont budynku SUW wraz z przebudową instalacji technologicznej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z rozbudową obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania oraz zagospodarowaniem terenu. Projektowana wydajność stacji uzdatniania 18 m3/h. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, i/lub przebudowie i/lub rozbudowie: oczyszczalni ścieków i/lub sieci kanalizacji sanitarnej i/lub stacji uzdatniania wody, o wartości robót nie mniejszej, niż 2 000 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.Wykonanie należycie w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej dokumentację i zezwalającej na realizację inwestycji lub uzyskaniem zgłoszenia – bez sprzeciwu – dla roboty nie wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę, polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków i/lub sieci kanalizacyjnej i/lub stacji uzdatniania wody.Wykonawca wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 2 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień)Kierownik robót posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz minimum 2 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień)Kierownik robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz minimum 2 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16