Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Wodyńska oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej

Wójt Gminy Wodynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-117 Wodynie, ul. Siedlecka 43
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 25 631 26 58 , fax. 0 25 631 26 58
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wodynie
    ul. Siedlecka 43 43
    08-117 Wodynie
    tel. 0 25 631 26 58, fax. 0 25 631 26 58
    REGON: 71158266400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodynie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Wodyńska oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków Eco-Line o wydajności 150m3/d, do realizacji której należy wykorzystać istniejącą oczyszczalnię ścieków z m. Jedlina, którą należy zdemontować i przenieść/przetransportować do miejscowości Wola Wodyńska na działkę nr 166. Zakres zadania obejmuje: - budowa przyłącza wodociągowego na terenie oczyszczalni, - budowa przyłącza energetycznego na terenie oczyszczalni, - budowa kanału odpływowego i wylotu ścieków oczyszczonych, - pompownia ścieków surowych-zbiornik polimerobetonowy cylidryczny średnicy wewnętrznej 1,50m. W pompowni zainstalowana będzie krata koszowa, wyjmowana przy pomocy wciągarki ręcznej. Głębokość pompowni 4,80 m. Wyposażona w pompy zatapialne o wydajności 6,72 m3/h każda i w oddzielnie rurociągi tłoczne z rur PVC o średnicy DN/80/PVC, - oczyszczalnia mechaniczna ścieków w skład której wchodzi osadnik wstępny, który ma za zadanie oczyszczanie ścieków surowych z zawiesin mineralnych i organicznych. Osadnik wykonany jest z polipropylenu i wyposażony jest w przegrody posiadające szczeliny w części zatopionej. Każda część osadnika posiada otwór rewizyjny służący do opróżniania osadu wozem asenizacyjnym. Wymiary osadnika: - długość - 16,0m - szerokość - 2,50m, - wysokość - 2,50m, - powierzchnia zabudowy - 40m2, - kubatura - 100,0 m3. Oczyszczalnia biologiczna - moduł biologicznego oczyszczania wykonany jest w formie dwóch kontynerów posadowionych równolegle o przepustowości Q 75m3 każdy. Część biologiczna pracuje w oparciu o metodę zanurzonego, napowietrznego złoża biologicznego z dentryfikacją symultaniczną oraz defosfatacją biologiczną wspomaganą chemicznym straceniem w zależności od potrzeb. Wymiary reaktora - 1 kontener: - długość - 9,0 m, - szerokość - 2,20 m, - wysokość - 2,20 m, - powierzchnia zabudowy: - 19,8 m2, - kubatura - 43,56 m3. Szczegółowy opis zakresu w/w zadania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót. 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej, którą stanowią kanały w systemie kanalizacji grawitacyjnej oraz przewody tłoczne w systemie kanalizacji ciśnieniowej. Całkowita długość sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) wynosi: - sieć grawitacyjna PCV fi 200mm - 6 429,50 m - sieć tłoczna PE fi 110 mm - 533,00 m - sieć tłoczna PE fi 90 mm - 976,00 m Razem długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 7 938,50 m, 3) budowa 5 sztuk przepompowni, 4) budowa 2 707,50 m długości przyłączy kanalizacyjnych. Sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzać będzie wyłącznie ścieki socjalno - bytowe gospodarcze, co podyktowane jest rodzajem odbiornika (biologicznej oczyszczalni ścieków). 2. Roboty budowlane, o których mowa winny być wykonane w sposób zapewniający użytkowanie wodociągów, rurociągów wraz z oczyszczalnią ścieków zgodnie z ich przeznaczeniem oraz uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W/w opracowania stanowią załączniki do SIWZ. 4. Roboty (przyłącza) wykonywane i objęte dokumentacją techniczną należy wykonywać w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym. 5.O ile w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standartów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści dokumentacji przetargowej. 6.Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają Polskie aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków na żądanie Zamawiającego. 7.Wymagany okres rękojmi i gwarancji: 3 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych, zaś na urządzenia gwarancja producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące (2 lata) od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tych wymagań należy załączyć oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.) 8.Podane w kosztorysie ofertowym wartości brutto elementów zamówienia w całym okresie nie mogą ulec zmianie. 9.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 10.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: 1)obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykazem działek przez które przebiega inwestycja, metrażu i ewentualnymi odstępstwami od pierwotnego projektu budowlanego), 2)wykonaniem dokumentacji zamiennej, gdy zaistnieje taka konieczność i czynnościami związanymi z zalegalizowaniem (w przypadku zmiany przebiegu trasy wodociągu po uzgodnieniu z Zamawiającym), 3)porządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie dróg powiatowych i gminnych, 4)sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i kosztorysem wykonanych robót, 5)sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6)badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg, 7)urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 8)odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy, 9)wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), 10)zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 11)uzyskaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych w celu prowadzenia robót i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie otrzymanej decyzji od Zarządcy drogi, 12)pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, 13)wykonanie i ustawienie tablic promujących w ilości 2 szt. 14)ewentualnymi innymi kosztami, które trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siedlcach o/ Wodynie Nr konta: 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium, będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenia zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej powinien być zamieszczony do oferty 7.Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy. 8.Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodynie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach