Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry. Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę: - oczyszczalni ścieków, o przepustowości 250m3/d, - sieci kanalizacyjno - sanitarnej, w tym grawitacyjnej i tłoczonej, o długości 10,876 km, składającej się z kanału sanitarnego PVC ?250mm - 0,176 km, PVC ?200mm - 4,900 km i PVC ?160mm - 3,900 km oraz kanału tłocznego PE ?110mm - 1,900 km, - przyłączeń kanalizacji sanitarnej PVC ? - 130 szt. (0,71 km), - przepompowni ścieków (strefowe - 3 szt. przydomowe - 2 szt.). 2. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: - Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000,00zł (Dwieście tysięcy zł, gr 00)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwa) zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 100 m3/d, każde o wartości zamówienia minimum 2.000.000 zł (Dwa miliony złotych) oraz 2 (dwa) zamówienia w zakresie sieci kanalizacyjnej, każde o wartości zamówienia minimum 2.000.000 zł (Dwa miliony złotych), 2) dysponują osobami lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie: - konstrukcyjno - budowlanym, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - robót drogowych. 3) dysponują niezbędnymi do realizacji zamówienia urządzeniami oraz narzędziami, tj posiadają co najmniej następujący sprzęt: - koparka gąsienicowa 0,15 m3 - 1,20 m3 - 4 szt. - ubijak spalinowy 200 kG - 1 szt. - dźwignik przenośny hydrauliczny 250 ton - 1 szt. - samochód dostawczy do 0,9 ton - 1 szt. - samochód samowyładowawczy 10-15 ton - 1 szt. - spycharka gąsienicowa 100 KM - 1 szt. - żuraw samochodowy 5-6 ton - 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę do wysokości wartości 3.000.000,00 zł (Trzy miliony złotych), 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 zł (Pięćset tysięcy zł). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty 1.2.Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 1.3 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 1.4 Zamawiający odrzuca ofertę, wobec której zaistnieją okoliczności o których mowa w Art. 89. 1. Ustawy tj: a). Jest niezgodna z ustawa, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy - Załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1) d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert2); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert1)-jeżeli dotyczy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ; c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. b), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ; f) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. tj.: uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach (specjalizacjach) oraz aktualne zaświadczenia przynależności do izby samorządu zawodowego 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1) - w punkcie 1 lit. b), c), e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2) - w punkcie 1 lit. d), - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.3) - Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.) lit. a) i c) oraz pkt 4.2) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1) i pkt. 4.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4.3) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach