Gmina Kłomnice ogłasza przetarg
- Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 034 3281121
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
ul. Strażacka 20 20
42-270 Kłomnice, woj. śląskie
tel. 034 3281122 w. 119, fax. 034 3281121
REGON: 15139798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oczyszczalni ścieków w Hubach oraz kanalizacji sanitarnej w Hubach Adamowie i Rzerzęczycach Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa oczyszczalni ścieków w Hubach oraz kanalizacji sanitarnej w Hubach, Adamowie i Rzerzęczycach - Etap I. Lokalizacja inwestycji w miejscowościach: Huby, Adamów, Rzerzęczyce, województwo śląskie, powiat częstochowski, gmina Kłomnice. Wykonanie prac obejmuje następujący zakres robót: I. Siec kanalizacji sanitarnej: 1. Kolektory kanalizacji sanitarnej 250mm - 3447,5mb; 2. Kolektory kanalizacji sanitarnej 200mm - 1730 mb; 3. Przykanaliki 160 mm do pierwszej studni - 248/2480 szt./mb; 4. Pompownie ścieków - 2 szt. 5. Rurociąg tłoczny 160 mm - 733,5 mb II. Kompletna biologiczno - mechaniczna oczyszczalnia ścieków SUPERBOSS 1000 o wydajności 1.065 m3/d (dla I etapu będzie to 685 m3/d ścieków), wraz z pomieszczeniami socjalnymi. 1. Dostawa i montaż urządzeń oczyszczalni ścieków wraz z rurociągami oraz usługami niezbędnymi do jej uruchomienia; 2. Roboty budowlane oraz instalacje i sieci wodno - kanalizacyjne; 3. Instalacje elektryczna; 4. Budowa napowietrznej linii energetycznej wraz ze stacją transformatorową oraz przyłączem kablowym; 5. Przepompownia ścieków; 6. Hermetyczna stacja zlewna; 7. Kanał odprowadzający ścieki oczyszczone do odbiornika; 8. Kanał grawitacyjny doprowadzający ścieki do przepompowni; 9. Ogrodzenie terenu oczyszczalni; 10. Mała architektura wraz z drogami wewnętrznymi. Wykonanie obejmuje również rozruch mechaniczny i technologiczny oczyszczalni wraz z uzyskaniem efektu ekologicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust 1 pzp): a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b. posiadania wiedzy i doświadczenia. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, gdy: a. jest niezgodną z ustawą; b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera błędy w obliczeniu ceny; g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A. 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ; A. 2) Wypełniony kosztorys skrócony (przedmiar) - wg załącznika nr 2 do SIWZ; A. 3) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy wg zał. nr 8 A. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych (na formularzu ofertowym); A. 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych - (na formularzu ofertowym); B.) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. C.) W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane doświadczenie, wykonanie minimum: 1) jednej komunalnej oczyszczalni ścieków o podobnej technologii, wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi 2) wykonanie minimum dwóch sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie krótszej niż 4 km; w tym: wykonanie minimum 1 roboty polegającej na przejściu pod drogą w technologii przecisku (przewiertu) sterowanego o minimalnej długości 1km. Wraz z referencjami, z których jasno wynika zakres zrealizowanych robót) C.2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga przedstawienia po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznej i w zakresie budownictwa drogowego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. D.) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wykonawca powinien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3.500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 3.500.000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Węgroda i ul. Narutowicza w Rogoźniku - etap I
Dodano: 2016-07-21 - Awaryjny Remont instalacji i sieci CO w Zespole Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza ul. Goetla 2 Katowice
Dodano: 2016-07-14 - Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w Imielinie przy ulicy Drzymały - bocznej
Dodano: 2016-06-30 - Część I: Zabudowa kompletnych stanowisk pompowych (nr 1, 2 i 3) - wielobranżowo w modernizowanej komorze pomp na poz. 825 m - Pompownia Pstrowski - branża mechaniczno-instalacyjna Część II: Zabudowa kompletnych stanowisk pompowych (nr 1, 2 i 3) - wielobranżowo w modernizowanej komorze pomp na poz. 825 m - Pompownia Pstrowski - branża elektryczna
Dodano: 2016-05-02 - Budowa kanalizacji w ul. Królowej Jadwigi w Tarnowskich Górach - etap I
Dodano: 2015-07-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ul. Wolności w Sączowie oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bobrowniki zlewnia ul. Bocianów i Bażantów
Dodano: 2015-03-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Szmaragdowej w gminie Konopiska
Dodano: 2015-02-02 - Budowa sieci kanalizacyjnej dla sołectwa Siemonia - etap II
Dodano: 2014-10-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Siemoni - etap I zlewnia ul. Kościuszki
Dodano: 2014-09-29 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ul. Parkowej w Rogoźniku
Dodano: 2014-09-29