Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej w Budwitach, gmina Małdyty

Urząd Gminy Małdyty ogłasza przetarg

  • Adres: 14-330 Małdyty, ul. Kopernika 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7586124 , fax. 089 7586093
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Małdyty
    ul. Kopernika 10 10
    14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7586124, fax. 089 7586093
    REGON: 00053279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej w Budwitach, gmina Małdyty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa oczyszczalni ścieków mechaniczno - bilogicznej SC 300, o przepustowości Q śrd - 49,5 m3/d. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej: - kanalizacja sanitarna ciśnieniowa śr. 40mm - 169 mb - kanalizacja sanitarna ciśnieniowa śr. 50mm - 122 mb - kanalizacja sanitarna ciśnieniowa śr. 63mm - 103 mb - kanalizacja sanitarna ciśnieniowa śr. 75mm - 116 mb - kanalizacja sanitarna grawitacyjna śr.160mm - 309 mb - kanalizacja sanitarna grawitacyjna śr.200mm - 648 mb - kanalizacja sanitarna grawitacyjna śr.300mm - 59 mb - przydomowe przepompownie ścieków z zasilaniem elektrycznym - 5 szt - przyłącza kanalizacyjne śr 160mm - 158 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie zadań z zakresu budowy instalacji oczyszczalni ścieków, kanalizacji oraz wodociągów, których łączna wartość wyniosła nie mniej niż 2 500 000 złotych, w tym jedna robota na minimum 900 000,00 zł. 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, 1.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, 1.3. wypełniony i podpisany formularz ofertowy 1.4. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar stanowi materiał pomocniczy do wyliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. .Dołączenie kosztorysu do oferty nie wpływa na określony w SIWZ rodzaj wynagrodzenia, które ma formę ryczałtu. 1.5. podpisany i parafowany wzór umowy 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji, 1.7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres [prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie zadań z zakresu budowy instalacji oczyszczalni ścieków, kanalizacji oraz wodociągów, których łączna wartość wynosiła nie mniej niż 2.500.000 zł, w tym jedna robota na minimum 900.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maldyty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach