Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gminie Bałtów - I etap

Gmina Bałtów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-423 Bałtów, Bałtów 32/1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2641008 , fax. 041 2641303
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bałtów
    Bałtów 32/1
    27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2641008, fax. 041 2641303
    REGON: 29100946000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gminie Bałtów - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gminie Bałtów - I etap Zakres robót obejmuje między innymi: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ms. Pętkowice, Pętkowice Kolonia: - Budowa zbiorczych kanałów grawitacyjnych wykonanych z rur kanalizacyjnych PVC szereg ciężki S (SDR 34) SN 8 (kPa) o średnicy 200 x 5,9 mm - o łącznej długości ok. 4432 mb, - Budowa rurociągów tłocznych wykonanych z rur PE 100 szereg SDR 17 (PN10) - o łącznej długości ok. 1473 mb, - Budowa kanałów przyłączeniowych kanalizacji grawitacyjnej wykonanych z rur kanalizacyjnych PVC szereg średni N (SDR 41) SN 4 (kPa) o średnicy 160 x 4,0 mm - o łącznej długości ok. 1768 mb, - Budowa przepompowni indywidualnej - 1 szt., - Budowa przepompowni sieciowych - 4 szt. (P-3, P-4, P-5, P-6). Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ms. Skarbka, Bałtów, Rudka Bałtowska: - Budowa przewodów kanalizacji ciśnieniowej wykonanych z rur PE 100 SDR 17 o średnicach PE 63 mm - o łącznej długości ok. 10011 mb , PE 75 mm - o łącznej długości ok. 1987 mb, PE 90 mm - o łącznej długości ok. 922 mb, PE 110 mm - o łącznej długości ok. 4695 mb, PE 160 mm - o łącznej długości ok. 2841 mb, - Budowa przewodów kanalizacji grawitacyjnej wykonanych z rur dwuściennych z PP o sztywnej obwodowej SN 8 oraz rur kanalizacyjnych kielichowych z PVC klasy S, SN 8 - Dn - 300 o łącznej długości ok. 788 m, Dn - 250 o łącznej długości ok. 3 m, Dn - 200 o łącznej długości ok. 312 m, Dn - 160,0 o łącznej długości ok. 72 m, - Budowa przyłączy ciśnieniowych - 248 szt., w tym 232 przepompowni indywidualnych, - Budowa pompowni tranzytowych - 2 szt. (P-1, P-2), w tym tłocznia - P-2. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skarbka: - Budowa mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków działającej w oparciu o nitryfikacyjno -denitryfikacyjny osad czynny z jego tlenową stabilizacją - wg rozwiązania BIO - PAK o wydajności 200 m3 / dobę- 1 szt. Na oczyszczalnie składają się następujące obiekty: - pompownia ścieków, - budynek techniczny z częścią socjalną, - reaktor biologiczny - I etap, - punkt zlewny ścieków dowożonych - taca najazdowa, - separator zanieczyszczeń stałych, - zbiornik uśredniający ścieków dowożonych z pomiarem, - zbiornik osadu, - budynek energetyczny - agregatownia i rozdzielnia, - miejsca parkingowe - dla 2 pojazdów, - wylot ścieków oczyszczonych, - studzienki - rozprężne, pomiarowa ścieków oczyszczonych, wodomierzowa, - osadnik wód opadowych. Zagospodarowanie terenu oczyszczalni obejmuje również: - ukształtowanie wysokościowe terenu w obrębie projektowanych obiektów, - odcinek drogi dojazdowej i wjazd na teren oczyszczalni, - układ dróg i placów n terenie oczyszczalni, - nasadzenia drzew i krzewów, - uzbrojenie - sieci technologiczne, kanalizacja sanitarna lokalna, siec wodociągowa, siec dopływowa ścieków surowych, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych, odcinek linii napowietrznej SN do stacji trafo słupowej, kable energetyczne (zasilające, sterowniczo - pomiarowe, oświetlenia terenu). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SIWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ms. Pętkowice, Pętkowice Kolonia: - Projekt budowlany - stanowiący Załącznik Nr 1 - 1.21 do SIWZ, - Przedmiar robót (Wykonawca traktuje przedmiary robót jako materiał pomocniczy) - stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik Nr 3 - 3.1 do SIWZ. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ms. Skarbka, Bałtów, Rudka Bałtowska: - Projekt budowlany - stanowiący Załącznik Nr 4 - 4.51 do SIWZ, - Przedmiar robót (Wykonawca traktuje przedmiary robót jako materiał pomocniczy) - stanowiący Załącznik Nr 5 - 5.1 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik Nr 6 - 6.8 do SIWZ. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Skarbka: - Projekt budowlany - stanowiący Załącznik Nr 7 - 7.104 do SIWZ, - Przedmiar robót (Wykonawca traktuje przedmiary robót jako materiał pomocniczy) - stanowiący Załącznik Nr 8 - 8.13 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik Nr 9 - 9.19 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 300 000,00 zł słownie zł: trzysta tysięcy 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: - wykonanie minimum jednej kanalizacji ciśnieniowej wraz z przepompowniami przydomowymi w ilości minimum 100 sztuk tych przepompowni oraz minimalnej wartości tego zadania 3 000 000,00 zł, - wykonanie minimum jednej kanalizacji grawitacyjnej o minimalnej wartości tego zadania 2 000 000,00 zł, lub (zamiennie do opisanych powyżej) wykonanie minimum jednej kanalizacji grawitacyjno - ciśnieniowej (mieszanej) o minimalnej wartości tego zadania 5 000 000,00 zł, przy czym ilość wykonanych przepompowni przydomowych nie może być mniejsza od 100 sztuk tych przepompowni. - wykonanie lub modernizacja minimum jednej mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 150 m 3 /d oraz minimalnej wartości tego zadania 1 000 000,00zł. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. c) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kierownik budowy sprawujący jednocześnie funkcję kierownika robót wodociągowychi kanalizacyjnych. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika budowy/robót wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót elektrycznych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót elektrycznych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót drogowych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót drogowych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 5 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą. 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ, 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ. Uwaga: Do formularza cenowego Wykonawca dołącza kosztorys ofertowy (kalkulacja uproszczona, np. podstawa wyceny, opis robót, jednostka miary, ilość robót, cena jednostkowa, wartość robót) sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia w pkt III SIWZ. Załączony przedmiar - stanowiący Załącznik Nr 2, 5-5.1, 8-8.13 do SIWZ, stanowi materiał pomocniczy do wyliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia w pkt III SIWZ z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów z wykorzystaniem własnej wiedzy i doświadczenia w realizacji robót. Dołączenie kosztorysu do oferty nie wpływa na określony w SIWZ rodzaj wynagrodzenia, które ma formę ryczałtu. Kosztorys ofertowy Wykonawcy stanowi jedynie merytoryczne uzasadnienie oferowanej przez Wykonawców ceny, ułatwiające w dalszej kolejności ustalenie, czy oferowana cena nie jest ceną rażąco niską, oraz określenie zakresu robót, do których wykonania obowiązany jest wykonawca w ramach oferowanego wynagrodzenia. Brak wyceny jakiejkolwiek pozycji lub elementu robót, niezbędnych do funkcjonowania przedmiotu umowy w parametrach założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i opisie przedmiotu zamówienia w pkt III SIWZ, uznany będzie za włączenie brakującej pozycji lub elementu robót do innej ceny w wycenie ofertowej robót i pozycja ta nie będzie stanowić przedmiotu odrębnej płatności. Koszty czynności towarzyszących realizacji zadania określone pkt III ppkt 2.1 SIWZ należy uwzględnić w kosztach ogólnych (pośrednich). Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze (Wykonawca traktuje przedmiary robót jako materiał pomocniczy), a nie ujęte w projekcie, na rysunkach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, lub ujęte w projekcie, na rysunkach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a nie ujęte w przedmiarze winny być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. 3. Wzór umowy podpisany i parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 14 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: - wykonanie minimum jednej kanalizacji ciśnieniowej wraz z przepompowniami przydomowymi w ilości minimum 100 sztuk tych przepompowni oraz minimalnej wartości tego zadania 3 000 000,00 zł, - wykonanie minimum jednej kanalizacji grawitacyjnej o minimalnej wartości tego zadania 2 000 000,00 zł, lub (zamiennie do opisanych powyżej) wykonanie minimum jednej kanalizacji grawitacyjno - ciśnieniowej (mieszanej) o minimalnej wartości tego zadania 5 000 000,00 zł, przy czym ilość wykonanych przepompowni przydomowych nie może być mniejsza od 100 sztuk tych przepompowni. - wykonanie lub modernizacja minimum jednej mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 150 m 3 /d oraz minimalnej wartości tego zadania 1 000 000,00zł. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 15 do SIWZ. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 16 do SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 17 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (nie dotyczy pracowników nie będących kadrą kierowniczą): - kierownik budowy sprawujący jednocześnie funkcję kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika budowy/robót wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót elektrycznych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót elektrycznych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót drogowych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót drogowych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przewidzianego do realizacji zadania: dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wskazanie części zamówienia (robót) których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 18 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał całość robót objętych niniejszym zamówieniem bez udziału podwykonawców, we wszystkich wierszach tabeli wpisuje -nie dotyczy-. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 5 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -E- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -E-. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich z osobna - dotyczy oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. B. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane i oceniane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaltow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach